Gå til innhold

Bursdagsinvitasjon - er dette innenfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt går på en avdeling med 20 barn. Vi ønsker i utgangspunktet å invitere barna fra samme årskull, som barnet mitt leker mest med og da på tvers av kjønnene. Men så leker det også sammen med to som er et år eldre og som er av samme kjønn. Er det ok å invitere disse to i tillegg, men ikke resten av barna som er eldre og yngre?

Anonymous poster hash: 9dc49...c6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor mange som er et år eldre og hvor mange av dem som er av samme kjønn. Hvis disse to er i klart mindretall synes jeg det er greit.

Anonymous poster hash: 99914...226
Gjest Julia1984
Skrevet

Helt greit å invitere alle på samme årskull og et par ekstra.

Ikke ok å plukke ut noen fra samme årskull...

Skrevet

De to som er eldre er de eneste av det kjønnet som er eldre. Det er vel 4 eller 5 til som er eldre, men disse er det andre kjønn og min leker ikke noe særlig med disse.

Skrevet

Helt greit å invitere alle på samme årskull og et par ekstra.

Ikke ok å plukke ut noen fra samme årskull...

Vi skal uansett invitere alle som er i samme årskull som vår, så det er disse to ekstra som er et år eldre jeg lurer på.

Skrevet

De to som er eldre er de eneste av det kjønnet som er eldre. Det er vel 4 eller 5 til som er eldre, men disse er det andre kjønn og min leker ikke noe særlig med disse.

Da synes jeg det er greit. Med mindre de bare er et par stykker av det kjønnet som er yngre, slik at du da ender opp med å invitere nesten alle av samme kjønn på avdelingen.

Anonymous poster hash: 99914...226

Skrevet

Vi tok hele avdelingen til vår sønn. Ca 20 stk. Og det er den mest veloppdragne skjønneste gjengen jeg har hatt i hus. De satt pent å spiste. Spurte høflig, ville bære ut tallerkener. Etterpå var det frilek og de hadde det supert! Når bursdag var ferdig sa jeg tydelig at nå var det ryddet å huset var tipp topp på notime! ☺ dette er de vant til fra bhg. Poenget .. Vi tok med alle. Å det var det absolutt rette . For oss i hvertfall😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...