Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Dette har jo tatt HELT AV! Kjenner mange foreldre (spesielt mødre) som sitter på tlf mens ungene skriker etter oppmerksomhet .. sitter på tlf jeg å, men jeg legger den unna en time og sjekker i et par minutt og legger den i fra meg. Jeg sitter mer på den når ungene har lagt seg . Dette har blitt en hverdagsflukt for foreldre .. IKKE bra! Anonymous poster hash: ea0c5...18c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 På eller med? Anonymous poster hash: 90e98...dcd
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 med .. hadde blitt veldig komisk om alle satt PÅ telefonen Anonymous poster hash: ea0c5...18c
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Syns det er ille når foreldre går glipp av viltige hendelser fordi de er oppslukt i telefon. Legger spesielt merke til dette på fotballtrening, skoleavslutninger, selskap og ikke minst HVERDAGEN... Det er så mange som har så få timer sammen med barna mellom skole/barnehage og sengetid, her i huset er det telefonforbud i denne tiden! Anonymous poster hash: 0d278...311
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 med .. hadde blitt veldig komisk om alle satt PÅ telefonen Anonymous poster hash: ea0c5...18c Var det jeg så for meg Anonymous poster hash: 90e98...dcd
februarprins2013 Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 dessverre er det slik, følte jeg gjorde det selv også, når jeg hadde en gammel nokia, sitter ikke så mye på den som iphonen og mini får all min oppmerksomhet når han trenger det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå