Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Henger i puppen hele nettene her. Drikker lite på dagen, er opptatt med å snu seg, rulle rundt, titte opp osv, og har ikke tid å spise så masse på dagen. Tar igjen på nettene regner jeg med. Men. Er det i det hele tatt mulig å øke produksjonen nå? Trodde den hadde stabilisert seg ferdig? Anonymous poster hash: 7b6f6...66d
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Klart mengden kan øke. Den må jo det etterhvert som babyen vokser. Men seriøst: 4 mnd og ruller rundt?!! Min er 4,5 mnd og han vil helst ligge på fanget og få pupp hele tiden... De er forskjellige, de unga. Anonymous poster hash: 94723...f03
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Ok, føler bare ikke den øker noe særlig. Mer han suger vell mer effektiv også regner jeg med. Ja her var han akkurat blitt 3 mnd gammel da han endelig fikk til å snu seg fra rygg til mage, og siden har det gått i ett 😝 men det er veldig tidlig altså.. Hi Anonymous poster hash: 7b6f6...66d
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Har lest at melka stabiliserer seg etter 1-2 måneder, men man kan ha økedøgn likevel. Melka går bare tilbake til "normalen" etter økeperioden er over. Anonymous poster hash: 3b3b9...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå