Gå til innhold

Økedøgn 4 mnd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Henger i puppen hele nettene her. Drikker lite på dagen, er opptatt med å snu seg, rulle rundt, titte opp osv, og har ikke tid å spise så masse på dagen. Tar igjen på nettene regner jeg med.

Men. Er det i det hele tatt mulig å øke produksjonen nå? Trodde den hadde stabilisert seg ferdig?

 

Anonymous poster hash: 7b6f6...66d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart mengden kan øke. Den må jo det etterhvert som babyen vokser.

Men seriøst: 4 mnd og ruller rundt?!!

Min er 4,5 mnd og han vil helst ligge på fanget og få pupp hele tiden...

De er forskjellige, de unga.

 

Anonymous poster hash: 94723...f03

Skrevet

Ok, føler bare ikke den øker noe særlig. Mer han suger vell mer effektiv også regner jeg med.

 

Ja her var han akkurat blitt 3 mnd gammel da han endelig fikk til å snu seg fra rygg til mage, og siden har det gått i ett 😝 men det er veldig tidlig altså..

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 7b6f6...66d

Skrevet

Har lest at melka stabiliserer seg etter 1-2 måneder, men man kan ha økedøgn likevel. Melka går bare tilbake til "normalen" etter økeperioden er over.

 

Anonymous poster hash: 3b3b9...526

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...