Gå til innhold

Hvor lenge er deres 8 åringer alene hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag ville min ikke bli med ut og var vel alene hjemme ett par timer. Første gang så lenge, jeg var litt nervøs men han syntes det var helt topp. Så hvor lenge er deres rundt 8 alene hjemme på dagtid ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er hjemme alene hver dag fra skolen er ferdig (alt fra kl.12 til kl.14:15) og til jeg er ferdig og hjemme fra jobb, sånn i 16:30 tiden. Eller alene og alene, hun er stort sett med venner enten hjemme her, hos noen andre eller ute og leker.

Anonymous poster hash: e4e92...395
Gjest Sekretøsa
Skrevet

7 åringen var hjemme 3 timer 2 dager denne uka. første gang uten søstra, men det gikk fint :)

Skrevet

Omså en hel arbeidsdag, ikke alltid han gidder være på SFO dersom det er skolefri, vil heller være hjemme sammen med hunden vår. Han går i 3.klasse, ordner seg med mat og slike ting selv og er en rolig, selvstendig type.

Anonymous poster hash: b2d45...7ab

Skrevet

ingen ting, hun vil ikke

Anonymous poster hash: 1be92...3a2
Skrevet

Han fyller 8 til sommeren og er foreløpig hjemme alene i ca en halvtime.

Anonymous poster hash: 5a997...f91
Skrevet

Jeg startet med et kvarter til gutten min i starten på 2 klasse og har økt på litt slik at han er for det meste alene 30 min - 1 time de gangene han ikke vil bli med. Kan tydelig se han har vokst noen cm og er stolt som en hane hver gang jeg kommer hjem. :)

Skrevet

Det lengste hun har vært hjemme alene er tre timer. Det går helt fint. For hennes del kunne hun nok vært alene hele dagen.

Skrevet

Ett par timer, men hun kunne fint vært alene lenger. Hun er aldri alene etter klokken 17 nå når det er mørketid.

Skrevet

Min jente er 9 om to måneder, og har vært hjemme alene to arbeidsdager i vinterferien. Før det har hun vært hjemme alene i 2-4 timer. Hun synes det er helt greit, trives hjemme i sitt eget og dyrenes selskap. Det er selvfølgelig hennes valg, har aldri tvunget henne til det. Hun velger heller hjemme enn hos farmor de fleste ganger. Nå er mannens onkel nærmeste nabo og farmor bor 1,5 kilometer unna, så hun føler seg nok tryggere på grunn av det også :)

Anonymous poster hash: de143...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...