Gå til innhold

Hurra, mannen vil ha flere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå, dette har jeg ventet på :). Vi har to barn (en i 1.klasse og en som begynner neste år).

Han ville ikke ha flere barn, mens jeg har ønsket det sterkt de to siste årene. Har prøvd å få ham til å forandre mening, men til ingen nytte.

Jeg har ikke snakket om det på lenge, men så kom vi tilfeldigvis inn på temaet, og da sa han at han ville ha flere barn, når vi får litt bedre økonomi om 2-3år! Jeg er så glad!

Hvordan blir det å starte på "ny" når ungene er ca.8 og 9år?  Noen som har erfaring?

Anonymous poster hash: c89ef...55e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp fått nummer to, vi har en på 8 år fra før. Helt fantastisk å få rt barn til, ubeskrivelig lykkelig! Selv om baby kun er 1,5 uke gsmmel så har jeg allerede lyst på en til :):) håper jeg klarer å overtale mannen om noen år ....

Anonymous poster hash: 2fb19...7fa

Skrevet

Vi fikk nummer tre da de eldste var 7 og 8,5 :) Det var en fin opplevelse på den måten at vi så og ser hvor glade de er i lillebror (som er to år nå). De har mye glede av hverandre :) På den andre siden har vi plagdes veldig med søvn fra lillebror var nyfødt til nå nylig. Oppvåkninger 5-15 ganger hver eneste natt hele perioden. Det har naturlig nok ført til slitne foreldre som ikke har hatt den energien til de største som vi burde ha hatt, dessuten har ikke humøret vært det beste i perioder. De fleste har jo ikke søvnproblemer over så lang tid, så tvilsomt at dere får den samme opplevelsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...