Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Har en på 17 år og tenkte å "spandere" førerkort dersom han ikke begynner å røyke. .. Hva er sånn ca prisen? Han har øvelseskjørt en god del... Anonymous poster hash: 7ad85...8ec
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 http://www.klikk.no/motor/bil/article872999.ece Mellom 20 og 30 tusen. Anonymous poster hash: e9121...540
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 http://www.klikk.no/motor/bil/article872999.ece Mellom 20 og 30 tusen. Anonymous poster hash: e9121...540 Takk! Denne var kjempenyttig! Anonymous poster hash: 7ad85...8ec
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Bare ett lite spørsmål til deg, HI: Hva hvis han begynner å røyke f.eks. når han er 20, må han betale tilbake det dere brukte på førerkortet hans da? Har hørt flere si at de skal betale for ungene hvis de ikke begynner å røyke..... Hadde to venninner som begge røykte (før de fikk lappen), tror nok foreldrene må ha hatt mistanke om det, men de betalte likevel. ;-) Anonymous poster hash: ac2ce...0cb
Gullunger Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Nei, han trenger ikke betale tilbake da. Men jeg håper han likevel er mer voksen og moden da. Før de fyller atten er det vel mest skummel i forhold til å stå imot f.eks kamerater som røyker på fest. Vanskeligere å stå imot i den alderen. Jeg er streng på at jeg ikke betaler dersom han begynner. Bestevenninnen min hadde det likt. Hun og yngste broren fikk førerkortet betalt. Men ikke eldstemann, han angrer den dag i dag.. Jeg har fire barn. En av de "tiltrekkes" litt av spenning/prøve nye ting.... jeg gjør dette mest for han. De tre andre er hekta på trening og kosthold. Så jeg håper og tror at det ikke er så stor sjanse for at de begynner. ..
Gullunger Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Ikke anonym lenger, men det er ko greit ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå