Gå til innhold

Er dette en ok bursdagsfeiring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som blir 4 år i mars. Han og bestekompisen har bursdag med bare en dags mellomrom. Vi voksne tenkte derfor at de kunne feire sammen.

Har tenkt på bursdagsfeiring på lekeland. Men, er det greit i en 4-års bursdag, eller blir de for små? Noen med erfaring?

 

Anonymous poster hash: 6590a...996

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det funker. Har vært gjort blant barn i barnehagen vår fra fireårsdager og oppover. Men det er jo mer stress enn en del andre steder, siden de behøver mer påpass, hjelp på do etc.



Anonymous poster hash: 3de9b...4f7
Skrevet

Jeg synes lekeland er noe skikkelig dritt å legge feiring til. Kaos og masse barn. Upersonlig når man løper rundt blandt så mange! Kun den lille timen man har rommet hvor man er samla. Hva med å leie barnehagen eller et billig lokale i stedet?

 

Anonymous poster hash: 847b4...ac4

Skrevet

Jeg har tre barn og hsr hatt lekeland-bursdag en gang. Det var en 4-årsdag. Det var helt greit det, men blir mye penger og jeg syns vanlige bursdager er gøyere.

 

Anonymous poster hash: 50061...f8b

Skrevet

Grunnen til lekeland er pga at da feirer de på en "nøytral" plass ;) Barnehagen leier dessverre ikke ut.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 6590a...996

Skrevet

Hva med akebursdag, utebursdag e.l.

 

Noen av de mest vellykka bursdagene her har vært de vi har hatt ute med aking, hinderløype, grilla pølser på bål, kakao på kjele på bålet osv.

 

Anonymous poster hash: 5e364...2b4

Skrevet

Aking blir det nok dårlig med ettersom det nesten ikke er snø her. Vurderer flere alternativer, men det eneste vi har klart å komme på er lekeland. Utebursdag hadde gått ann, men veldig usikker på hva vi skal finne på som aktivisering.

Noen som har positive erfaringer med lekelandbursdag i den alderen da? ;)

 

Anonymous poster hash: 6590a...996

Skrevet

Vi har et lite lekeland som ikke er stappfullt sv barn til enhver tid. Vi leier på ettermiddagen og har hatt fine feiringer der. Vi ønsker å støtte lekeland slik at det er levedyktig, ungene elsker det, og det er aldri kaos eller problemer med å samle ungene når en skal det. Men jeg ville ha sett an lekeland der du bor og snakket med personalet om det er roligere perioder, slik at man ikke feirer i rushtiden deres.

Skrevet

Vi feiret min datters 4 års dag på Lekeland. Gikk helt strålende, det ;)

 

Men vi var mange voksne, så alle hadde ansvar for to barn hver.

 

Anonymous poster hash: 350f4...eca

Skrevet

Ungene syns det er helt fantastisk, og driter nok ganske langt i om det er "personlig" eller ikke når de er 4 år :)

Skrevet

Hvor bor du, og hvor mange barn er det snakk om?

 

Anonymous poster hash: 828eb...554

Skrevet

Kommer an på lekelandet. Det nærmeste lekelandet her er veldig stort, og jeg er ikke sikker på om jeg ville sluppet fireåringen min ut der alene.

Jeg ville sikkert blitt med i bursdagen og passet på barnet mitt om det ble invitert i bursdag der, men jeg ville aldri arrangert fireårsdag i det samme lekelandet, ville rett og slett ikke hatt ansvaret for mange barn i den aldersgruppa der inne.

Helt ok fra rundt 6 år.



Anonymous poster hash: a1cae...fc4
Skrevet

Det er kun seks barn og vi vil være fire voksne. Lekelandet er ikke spesielt stort. Bor på landet, så her er ikke ting så stort ;)

 

Anonymous poster hash: 6590a...996

Skrevet

Godt å høre at det er flere som har hatt positive erfaringer da. De to som skal feire har i allefall veldig lyst til å feire på lekeland ;)

 

 

Anonymous poster hash: 6590a...996

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...