Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Nå er det vinter ferie og ungene er rastløse .. meget rastløse! Jeg er ikke typen til å leke med barna i timesvis. Jeg leker nå og da. Ungene maser veldig mye om at mamma og pappa skal aktivisere de hele tiden. Slitsomt.. Får veldig dårlig samvittighet om kvelden når ungene har lagt seg.. Kjenner det skal bli godt med vanlig uke igjen.. Er dere supermammaer, som leker hele dagen? Anonymous poster hash: 1a03a...379
Mother Gothel Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Leke får de gjøre selv, men jeg er ofte med på å spille spill, lese bøker, ake, snøballkrig osv. De har veldig godt av å lære seg å aktivere seg selv
Honningmelon Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Leker veldig sjeldent. Men, kan gjerne lese bøker, tegne, lage mat osv.
QueeenBeee Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 De leker alene. Sammen så tegner, baker, perler, bygger snømann, aker osv. Holdet på med aktiviteter, men sitter ikke på gulvet å leker med dem. Det greier de fint selv og ikke syns de det er stas heller. Mer til irritasjon.
BareMas Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Leker absolutt ikke hele dagen nei, men noen minutter nå og da flere ganger for dag blir det nok. Leker mest med babyen da, men det er mest for å stimulere til bruk av kroppen. Det andre barnet er 3 år, da blir det mest at vi tegner eller perler sammen, leser litt bok, innimellom må jeg være pasient. Ellers prater vi og synger ekstremt mye. 3-åringen er veldig verbal, så mye av hennes lek går på å prate og synge. Ellers oppfordrer jeg veldig mye til egenleik.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Leker vi sammen er det doktor, bygger med duplo, lager togbane, butikk,lego eller lager lange bilkøer. Vi leser, spiller spill, tegner, maler..osvosv også mye. Han er veldig flink til å leke for seg selv også Anonymous poster hash: c55b8...d60
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Hvor gamle er barna dine hi? Anonymous poster hash: e4fd3...174
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 De er 7 og 4 Anonymous poster hash: 1a03a...379
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #9 Skrevet 21. februar 2015 Prøver å leke litt med barna hver dag:) nå er jeg av den barnslige typen så det faller meg lett. Nå nettopp bygde jeg Lego med 4 åringen som hun fikk i bursdagsgave. Har ikke lekt med de før i dag pga forberedelser til bursdag og bursdagsfeiring. Har unger på 1,5 og 4 år:) Anonymous poster hash: a6921...296
Mother Gothel Skrevet 21. februar 2015 #10 Skrevet 21. februar 2015 Prøver å leke litt med barna hver dag:) nå er jeg av den barnslige typen så det faller meg lett. Nå nettopp bygde jeg Lego med 4 åringen som hun fikk i bursdagsgave. Har ikke lekt med de før i dag pga forberedelser til bursdag og bursdagsfeiring. Har unger på 1,5 og 4 år:) Anonymous poster hash: a6921...296 Lego bygger jeg jo, kom jeg på. Men ser ikke på det som "leking med barna" da det stort sett er jeg som bygger og koser meg, og ungene stikker etter to minutter fordi de kjeder seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå