Gå til innhold

Flere som søker på master i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom inn på master i spes.ped i fjor, men ønsker å ha 1 år med yrkeserfaring først. Nå har jeg igjen søkt på master, denne gang i sosialt arbeid, og håper jeg kommer inn :)

Skal ta det på deltid og har 100% jobb ved siden av, i barneverntjenesten.

Flere som søker master i år? Blir spennende dette her :)

Anonymous poster hash: 567cc...0ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har søkt på master :)

Er ferdig med den første nå til sommeren håper jeg :)

Anonymous poster hash: 28d7b...022

Skrevet

Jeg har søkt på master :)

Er ferdig med den første nå til sommeren håper jeg :)

Spennende :) Hva har du søkt?

Skrevet

Litt forskjellig, men innenfor spes.ped og sosialt arbeid jeg og :)

Skrevet

jeg er ferdig med min master nå til sommeren... Lurer på å søke en til, vet liksom enda ikke hva jeg skal bli når jeg blir stor, sånn utenom evighetsstudent...tydeligvis :-P

Jobber 60% som lærer utenom 

Anonymous poster hash: ad7a5...792
Skrevet

Hvilken utdanning har dere som har søkt spes.ped og sosialt arbeid?

Jeg søkte master i spes.ped i fjor.

Anonymous poster hash: fa94f...ed1

Skrevet

Jeg har snart en ferdig master i sosialt arbeid med barnevern i grunn. Skal ta en master til med annen spesialisering.

Skrevet

Hvilken utdanning har dere som har søkt spes.ped og sosialt arbeid?

Jeg søkte master i spes.ped i fjor.

Har bachelor i barnevern. Var ferdig utdanet våren 2014 og kom inn på master fra høsten 2014. Takkei nei da pga.jobb, men søker igjen på master. Håper jeg kommer inn :) Har gode nok karakterer, men man vet aldri..... ;)

Skrevet

Jeg har snart en ferdig master i sosialt arbeid med barnevern i grunn. Skal ta en master til med annen spesialisering.

Var master i sosialt arbeid bra? Vurderer også å søke på master i barnevern, men tror ikke det går opp pga. lang reisevei (de har ikke det lokalt).

Skrevet

Ja, jeg syns det var bra. Minimalt med obligatorisk så vært på skolen kanskje en uke. Var fordypning i barnevern på master ;)

Skrevet

Ja, jeg syns det var bra. Minimalt med obligatorisk så vært på skolen kanskje en uke. Var fordypning i barnevern på master ;)

Så bra :)

Skrevet (endret)

Dere som har master og skal søke en ny

Vet dere om dere får godkjent vitenskapsteorien eller må dere ta den på nytt?

Hadde vært kjekt med enda en master hvis man kan gå rett på ny oppgave uten å må ta nye eksamener i vitnskapsteori.

Endret av Liv & Røre
Skrevet

Dere som har master og skal søke en ny

Vet dere om dere får godkjent vitenskapsteorien eller må dere ta den på nytt?

Hadde vært kjekt med enda en master hvis man kan gå rett på ny oppgave uten å må ta nye eksamener i vitnskapsteori.

tror det kommer ann på hvor mange stp den var på og den nye er på.

Var et par som fikk den godkjent og noen som ikke fikk på masteret jeg tar nå

Anonymous poster hash: ad7a5...792

Skrevet

Kom inn på master i spes.ped i fjor, men ønsker å ha 1 år med yrkeserfaring først. Nå har jeg igjen søkt på master, denne gang i sosialt arbeid, og håper jeg kommer inn :)

Skal du ta det på HiL? :)

Anonymous poster hash: 36018...cf4

Skrevet

Dere som har master og skal søke en nyVet dere om dere får godkjent vitenskapsteorien eller må dere ta den på nytt?Hadde vært kjekt med enda en master hvis man kan gå rett på ny oppgave uten å må ta nye eksamener i vitnskapsteori.

tror det kommer ann på hvor mange stp den var på og den nye er på.Var et par som fikk den godkjent og noen som ikke fikk på masteret jeg tar nå Anonymous poster hash: ad7a5...792

Ah, så klart. Jeg tenkte ikke på at studiepoengene kan variere.

Takk for svar

Skrevet

Er førskolelærer og begynte høsten 2014 på master i pedagogikk. Har fire år (snaart tre) på deltid foran meg :)

Anonymous poster hash: d0048...d67
Skrevet

Jeg begynner på master til høsten, den er integrert så jeg slipper heldigvis å søke. Deilig at det bare er to år igjen med studietid :)

Anonymous poster hash: 28c62...140
Skrevet

Skal du ta det på HiL? :)

Anonymous poster hash: 36018...cf4

UIT

Skrevet

Jeg har søkt på en master innen spes.ped. Det er samlingsbasert så jeg satser på å jobbe 80% ved siden av studiet som er satt opp som et heltidsstudie. Jeg gjør det samme nå og er ferdig med bachelor til våren. Så får jeg om jeg går på en smell eller om det fungerer like godt på master som på bachelor med denne arbeidsmengden. Noen som har erfaring med så mye jobbing ved siden av master og barn?

Skrevet

Jeg har søkt på en master innen spes.ped. Det er samlingsbasert så jeg satser på å jobbe 80% ved siden av studiet som er satt opp som et heltidsstudie. Jeg gjør det samme nå og er ferdig med bachelor til våren. Så får jeg om jeg går på en smell eller om det fungerer like godt på master som på bachelor med denne arbeidsmengden. Noen som har erfaring med så mye jobbing ved siden av master og barn?

Jeg er i gang med MA i spes.ped. på full tid.

Jobber 100% ved siden av. Det er intenst, men går bra :) Vi har et godt nettverk og får masse hjelp til pass av Nurk etc.

Det er mye å gjøre, men det er veldig gøy :D

Skrevet

Så bra å høre at det fungerer for noen. Jeg har to dager med samling pluss to dager til selvstudie hver måned. Det går selvfølgelig med mye tid på kveldstid.

Skrevet

Jobber 100% ved siden av. Det er intenst, men går bra :) Vi har et godt nettverk og får masse hjelp til pass av Nurk etc.

Hvilken skole tar du det ved?

Skrevet

Send meg pm :)

Skrevet

Send meg pm :)

Vil ikke sende pm da du var ganske krass mot meg i en annen tråd for noen måneder siden :P Men er det i Oslo? Om du vil svare. Så på UiO, men der er nesten alt obligatorisk. Vet at du bor rett utenfor Oslo, da du har skrevet det tidligere.

Skrevet

Jeg skal søke på en MBA til høsten, desentralisert. Er allerede utdannet med bachelor i logistikk og jobber med det fulltid :)

Anonymous poster hash: a5a5f...473

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...