MammantilNurket Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Nurket og jeg er hjemme alene i dag. Vi skal på biblioteket og deretter gjøre noen innkjøp. Nå sitter vi på café mens vi venter på at biblioteket skal åpne. Så skal vi på hobbybuttikk etter litt småtteri. Vi skal nemlig lage en gris (!) i dag Hva skal dere?
Daquiry Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Reiser til Grand Canaria på vinterferie . Ungene visste ingenting
MammantilNurket Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2015 Reiser til Grand Canaria på vinterferie . Ungene visste ingenting Å så stas! Kos dere masse
Cherries Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Bor i Kongsberg og her starter vinterfestivalen idag, med kostymeskirenn kl 15. Småen på 2,5 år har gått på ski ute en gang, og skal delta i sitt første skirenn idag! Sminket som en liten pus 😻❤
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Først på butikken å handle,så på posten å hente ut en pakke med bilsetet. Så leker vi sikkert ute litt hvis det er oppholdsvær,før vi skal sitte barnevakt for en vennine sitt barn. Regner det så kan ikke være ute for alle regntøyene her er enten til vask eller våte etter i går. Gutten vi skal passe er heldigvis på samme alder som sønnen min,så det blir kjekt for de å leke sammen Anonymous poster hash: b72ab...6e6
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Ut å (forhåpentligvis) handle mammaklær. Anonymous poster hash: 6f22f...ec0
klg,2 boys now:) Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Hadde gledet oss til ukedag i herlig sol.ble inn med spybøtta istede😳🙊
Daquiry Skrevet 21. februar 2015 #9 Skrevet 21. februar 2015 Reiser til Grand Canaria på vinterferie . Ungene visste ingenting Å så stas! Kos dere masse Takk, det skal vi Samme til deg
Lille- MO Skrevet 21. februar 2015 #10 Skrevet 21. februar 2015 Vi skal i barnebursdag, så handle litt godt og bare kose oss hjemme etterpå
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #11 Skrevet 21. februar 2015 Nå skal jeg snart til byen for å spise lunsj med tenåringen og mamma. På veien hjem skal vi handle blomster og mat før vi skal stelle i stand til hun skal feire bursdag med venninnene sine. Jeg trodde jeg skulle få lov til å stikke ned til venninna mi i kveld mens de feirer, men nei, de ville visst ha meg hjemme av en eller annen merkelig grunn Så da blir det meg og fem 14-15 åringer hjemme i kveld Anonymous poster hash: 47f1d...457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå