Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Jeg er en alenemor til en toåring, far vil ikke ha noe med barnet å gjøre. Det har nå begynt å virkelig bekymre meg til spørsmålet om pappa kommer. "Hvorfor har ikke jeg en pappa?". Noen ideer til hva som er passende å fortelle barnet? Anonymous poster hash: 96229...e32
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Sannheten! Du må aldri begynne med bortforklaringer og løgnhistorier fordi du tror det gjør barnet lykkeligere. Vi har alle våre lodd i livet, og vi må bære dem. Ditt barn har ingen tilstedeværende far, og det må det bare få vite og ta med seg i bagasjen sin, det er ikke det verste som kan skje et barn det altså. Si at barnet har en pappa, en som du var "kjæreste" med da barnet begynte vokse i magen din. Men så var det sånn at denne pappaen ikke ønsket å ha noen familie, denne pappaen ville være alene, og valgte derfor å gjøre det. Du må selvfølgelig ikke vinkle det så barnet føler seg skyldig og føler det er dets skyld at pappa dro, men la det få vite at pappaen ikke ønsket å være pappa og derfor valgte å reise. Det er synd på barn som aldri får vite dette, som suller seg inn i allverdens fantasier om en vidunderlig pappa med de rareste grunner til at han blir forhindret fra å være sammen med dere. Da er det bedre at barnet får vite den brutale sannheten, de har en pappa som ikke ønsker å være pappa. Hilsen ei som har en pappa som ikke ønsker å være pappa. Anonymous poster hash: 21121...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå