Gå til innhold

Auuuu. Har fått sopp nedentil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på pencelin og nå svir og klø det noe voldsomt der nede. Så husket jeg at jeg en gang leste at yoghurt kan hjelpe.

Men da er spørsmålet. Må det være naturell yoghurt? Har bare sprett tilgjengelig og jeg er desperat. Får ikke sove. Og ingen døgnåpent apotek i nærheten.

Anonymous poster hash: b0a65...e0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Er du teit? Uvitende er du i allefall. Til opplysning har jeg ikke kullet med noen. Sopp er noe alle kan få. Og i hvertfall hvis man går på enkelte typer medisiner som altså jeg gjør.

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er moderert grunnet krenkende utsagn.

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

01.10: hva i alle dager er problemet ditt?

Til HI: mener at naturell funker best! Du har ikke en bensinstasjon i nærheten da?

Et annet kjerringråd jeg har hørt er å blande salt eller saltvann og eddik i badevannet(hvis du ikke har badekar, lån badebaljen til ungene og sett deg oppi en times tid til vannet blir kaldt :)

Eventuelt gi Sprett en sjanse først :) god bedring

Anonymous poster hash: 8b1e1...f2f

Skrevet

Takk for svar. Nei det er et stykke unna. Får prøve med sprett. Hehe.

Egentlig min feil. Jeg skulle egentlig kjøpe med krem når jeg hentet ut medisinene. Men ble helt avglemt. Har veldig dårlig immunforsvar grunnet alvorlig sykdom.

Skrevet

Klarer du å knekke soppen med Sprett-yoghurt er du god!

Anonymous poster hash: 43d64...781

Skrevet

Håper ikke du bruke sprett i går, ikke bra med sukker der nede! Spesielt ikke sukker og sopp!

Anonymous poster hash: 007d5...e88

Skrevet

Bruk Eddik-vann og skyll deg

Google det

Husker ikke oppskriften dessverre

God bedring

Anonymous poster hash: 81226...a3b

Skrevet

Penicillin tar knekken på de gode bakteriene der nede, så til neste gang du må på penicillinkur kjøper du alltid med soppkur i tillegg. Gjør det til en vane å alltid ha litt krem liggende om du ofte er plaget av sopp!

Anonymous poster hash: 6ee5b...9ef
Skrevet

Å jeg tror jeg dævver! Ikke bruk sprett yoghurt! 😅😅😅

Skrevet

Jeg brukte eddikvann med salt. Et par cm med eddik nederst i et glass, en skje salt og fyll på resten med vann. Rør ut. Jeg greide ikke å skylle med dette siden jeg hadde så vondt men puttet en klut ned i glasset og satt med denne kluten litt lokalt.. :-/ veldig vondt når man legger på kluten men merket fort bedring.

Skrevet

Hehe. Nei har ikke brukt sprett. La på en kald klut og sovnet. Nå har jeg vært å kjøpt krem. Så nå er det bare velstand. Som sagt skulle jeg egentlig kjøpe det samtidig. Men ble glemt i stresset.

Men takk for svar 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...