Gå til innhold

Hva ville du prioritert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i siste halvdel av 30-årene og har et barn på 20 mnd. Vi tenker at barnet bør få søsken. Greit nok. Tanken på å gå gravid/barseltiden/amming etc. frister ikke voldsomt, men jeg synes det er fornuftig å få et barn til. Søsken er fint.

Jeg har ambisjoner om å ta en doktorgrad eller i det minste være i gang med en før jeg fyller 40.

Hva ville dere valgt? Enda en baby eller PhD??

Anonymous poster hash: 1cbcd...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere ønsker et barn til så bør dere få barnet først, du nærmer deg 40 og fruktbarheten går ned. Hvis det ikke gjør noe at dere ikke får et barn til så går du for det andre

Anonymous poster hash: 33d9e...4d3

Skrevet

Hvis dere ønsker et barn til så bør dere få barnet først, du nærmer deg 40 og fruktbarheten går ned. Hvis det ikke gjør noe at dere ikke får et barn til så går du for det andre

Anonymous poster hash: 33d9e...4d3

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 1cbcd...cbd

Skrevet

Vil si at jeg ville ha gått for det som hadde vært riktig for meg, gitt at jeg kunne vært villig til å potensielt miste det andre (sannsylighet).

Anonymous poster hash: caeb6...1db

Skrevet

Helt klart barn. Du han ikke få barn når du måtte ønske det resten av livet, men videreutdanning kan du gjøre når som helst.

Anonymous poster hash: 76866...1ff

Skrevet

Jeg var i samme situasjon. Valgte phd. Mulighetene for å få en stipendiatstilling blir dårligere etter 40.

Anonymous poster hash: edd6f...795

Skrevet

Var i samme situasjon og valgte barn og satte raskt i gang med doktorgraden. Det kan kombineres.

Anonymous poster hash: 4dd08...988

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...