Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Hva eksakt går det ut på? Samler man på bilder? Fattar inte Anonymous poster hash: 204f0...c45
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Det er som en digital oppslagstavle, du kan lage egne mapper til ønsket tema: hus, mat, klær, bryllup etc med bilder du finner på nett eller på andres Pinterestprofiler☺️ Jeg bruker det mye til inspirasjon og hadde en egen mappe når jeg planla bryllupet! Anonymous poster hash: 6aa26...6bb
beef sister Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Jeg bruker det til oppskrifter jeg vil ta vare på, bursdagsideer, brukte til bryllupsplanlegging, til å få oversikt over planlagte innkjøp osv.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Veldig mye designere og kunstnere der som samler på inspirasjon. Kan samle bilder ja, og hånarbeidstips fex. Kan lage deg forskjellige oppslagstavler, interiørtips og motetips. Hvis du trykker på pin'en kommer du jo til den aktuelle nettsiden. Jeg er fex interessert i retro design fra 50-60 tallet, og har en oppslagstavle der jeg samler ting jeg liker, og gjerne skulle hatt... Anonymous poster hash: c924d...7f8
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Ja, det blir vel som å "samle bilder". Jeg bruker pinterest mye. Jeg lagrer inspirasjonsbilder til hagen, og ofte legger folk ut bilder med link til nettsider, så jeg har lagret en del sånne med hagearbeid, diy-prosjekter osv. Mye lurt! Har ei venninne som hentet inspirasjon til deres første jul i ny leilighet, babyshower og bryllup. Jeg pinner også en del mote, interiør og håndarbeidsprosjekter Anonymous poster hash: 66253...6a3
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Hmmm ja ok, kanskje jeg skal opprette profil der da Skal planlegge bryllup og trenger masse ideer, så kanskje det er tingen da He he HI Anonymous poster hash: 204f0...c45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå