Siljeteo Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Tenker å dra på ferie i oktober, da har vi en baby på 2 mnd og en på 2,5 år. Hvor er det best og dra? Ønsker et hotell med all inclusive og barnebasseng så man ikke trenger å gå ut av hotellet. Var på jentetur i høst til ayia napa på sunwing sandy bay beach. Og det virka som et helt superfint hotell og ha med barn på. Noen erfaringer og tips?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Bare at jeg hadde aldri tatt unge på 2 måneder som ikke har gjennomgått vaksinasjonsprogram ut av landet. Spesielt ikke med tanke på oppblomstring av både meslinger, kikhoste og diverse andre sykdommer som kan være farlige for spedbarn. Anonymous poster hash: 21329...56e
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Med så små unger hadde jeg holdt meg hjemme, i alle fall innenlands. Huff, så mye styr, stakkars unger. Anonymous poster hash: eddf5...5e3
Lille krøll Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Kypros er veldig fint og varmere enn noen steder i Europa i oktober. Finnes flere hoteller å velge mellom beroende på prisklasse.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Baaah, høres ikke ut som ferie å dra til syden med så små barn! Og som de andre nevner, ikke filler'n om jeg hadde dratt uvaksinerte unger til sydens land. Anonymous poster hash: dceb7...6c8
Appelsinpiken Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 Med to så små ville jeg ka skje vurdert sunwing arguineguin på gran canaria. Lite, oversiktlig og ikke for varmt eller så er det kjempefint på sunwing alcudia, Mallorca. Har reist to fanger til syden med barn under 2 mnder, og foretrekker absolutt sunwing resorts
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Jeg ville reist til Kristiansand, en tur i badeland (aquarama med 2-åringen) og en tur i dyreparken. Anonymous poster hash: 12f02...e8f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #9 Skrevet 21. februar 2015 Jeg ville holdt meg i Norge til første eller andre vaksinerunde var tatt. Vi reiste med vår 4,5 mnd gamle baby til Spania, hun fikk tilpasset vaksinering slik at begge runder var satt før vi reiste ned. Opp til deg hva du vil gjøre, men jeg hadde snakket med HS og fått første dose tidligere evt utsatt reisen noe. Ingenting er verre enn at baby plukker opp sykdommer på flyet, ved bassenget, på hotellet ect. Det er bedre vaksinedekning i Norge, og dermed mye mindre sjans for smitte. 4 dagers i Dyreparken er da heller anbefalt av meg. Anonymous poster hash: c56fb...787
februarprins2013 Skrevet 21. februar 2015 #10 Skrevet 21. februar 2015 med tanke på at ikke minsten har fått vaksine,hadde jeg holdt meg i norden Kristiansand og dyreparken er sikkert veldig morsomt for 2,5 åringen, Stavanger med kongeparken . sverige har også mye og by på, Danmark, løveparken og lego land,men blir kanskje barna for små, Finland og mummiland
Gjest Skrevet 21. februar 2015 #11 Skrevet 21. februar 2015 Da synes jeg du skal dra til Kypros igjen med familien din. På hotellet så finnes det lege, og barnelege kommer på rommet innen en halvtime om det skulle være noe med barna dine. Har selv hatt besøk av legehjelp der nede, med megagod service Og i oktober er det behaglig temp forresten, men det vet du jo. Jentene i resepsjonen, inkl Savas ( herremannen) hjelper dere gladlig om det skulle være noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå