Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 For en serie altså, for en fantastisk serie! Anonymous poster hash: fa827...b32
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 (Ble ikke så veldig spoiler da;) ) Anonymous poster hash: fa827...b32
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Jeg så akkurat ferdig siste episode og sitter med klump i halsen. Ble ordentlig glad i menneskene og byen jeg også så spennende med DEN twisten på slutten Anonymous poster hash: fa827...b32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå