Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Vi er en familie påb5, bestemor og bestefar, mor og far, og ei pie på 8 år. Vi gar vert i hellas flere ganger og i spania. Men vi har ikke så stort feriebudsjett i sommer. Og vi ser at Bulgaria er ett rimelig alternativ. Men noe sier meg at Bulgaria er en dårlig plass. Er ikke sikker på hvorfor jeg er så forutinntatt, men... Noen med erfaring fra Bulgaria??? Anonymous poster hash: 46497...39f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Aldri, aldri, aldri Bulgaria! Anonymous poster hash: b18b1...3f6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Vi liker Bulgaria godt. Spørs vel hvor man drar da. Billig og masse sol Anonymous poster hash: 6b841...4b1
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Vi liker Bulgaria godt. Spørs vel hvor man drar da. Billig og masse sol Anonymous poster hash: 6b841...4b1 hvor drar dere??? Anonymous poster hash: 46497...39f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Har vært i sozopol. En koselig by. Veldig billig å spise og shoppe i Bulgaria. Trives bedre i Hellas, i Bulgaria følte jeg ikke for å forlat den trygge byen vi bodde i. I Hellas reiser vi rundt uten at det faller oss inn at noe skummelt kan skje. MEN det skal sies at vi aldri opplevde noe negativt i Bulgaria. Hvis dere er ute etter sommer, sol, Strand og billig mat finner dere dette i Bulgaria. Anonymous poster hash: a7d84...b4d
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Har vært i Bulgaria 3 ganger å skal dit i sommer igjen Vi skal bo på et hotell like ved Nessebar som er en rolig liten plass ikke langt unna sunny B. Drar man kun for sommer og sol så er det en herlig plass, men vil man se og oppleve litt så er det begrensa hvor mye man får gjort det i Bulgaria. Anonymous poster hash: 2576f...0a6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 Var der for en del år siden riktignok uten barn. Ville ikke dratt med barn pga helsevesenet. I tillegg er maten ekstremt dårlig. Har dere vurdert Kroatia? Her kanen få mye for pengene og mye penere/renere enn Bulgaria! Anonymous poster hash: ec01c...549
Miamimom Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Det finnes utrolig mange bedre steder å dra!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #9 Skrevet 20. februar 2015 Har vært i Bulgaria. Fra Varna flyplass til Kristal Hotell i Golden Sands. UTROLIG flott hotell!! All inclusive, (FARLIG MED ET STORT +!!),Veldig fin plass, skulle gjerne dratt tilbake igjen. Billig og bra! Anonymous poster hash: 926b6...ff5
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #10 Skrevet 20. februar 2015 Helsevesenet?? Er det så dårlig da? Man reiser jo med en velrenomert turopratør, og det er vel grenser for hvor dårlig det kan være?? Anonymous poster hash: 46497...39f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Jeg og barna drar til Bulgaria vær sommer:) vi er der i 3 til 4 uker, jeg investerte leelighet i Sveti Vlas ( 1mil fra sunny beach) i 2006, like før 1 man ble født. Vi bor 30 meter fra sjøen. Det har blitt veldig tilpasset barnefamilier rundt oss, ikke dyrt for mat og drikke. hotellene er ikke så dyre heler.. Anonymous poster hash: bc3fc...811
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #12 Skrevet 21. februar 2015 Har vært i Bulgaria en gang med datteren min. Vi trivdes ikke, vi ble overfalt. Og det var veldig innpåslitne tiggere overalt. Og jeg har reist mye, Bulgaria er det eneste stedet jeg ikke vil tilbake til. Anonymous poster hash: 55fd5...7bb
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #13 Skrevet 21. februar 2015 Husk at turoperatøren ikke har noe med helsevesenet å gjøre:) Bulgaria er i forhold til Norge et relativt fattig land, noe som dessverre gjenspeiler seg i helsevesen, taxi uten seler osv. Nå er det 10 år siden vi var der, så mulig det er kommet private sykehus med standard vi er vant til. Som sagt ville ikke dratt dit med barn! Anonymous poster hash: ec01c...549
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #14 Skrevet 21. februar 2015 Husk at turoperatøren ikke har noe med helsevesenet å gjøre:) Bulgaria er i forhold til Norge et relativt fattig land, noe som dessverre gjenspeiler seg i helsevesen, taxi uten seler osv. Nå er det 10 år siden vi var der, så mulig det er kommet private sykehus med standard vi er vant til. Som sagt ville ikke dratt dit med barn!Anonymous poster hash: ec01c...549 Men nåt vi har vert i hellas så er det jo lissom via reiseoperatørem vi har vert hos lege. Det er turopratørens flaff utenfor osv. Og når man har sånn der helsekort, og helseforsikring er vel ting greit?? Og hadde det fert heiltvaldeles forferdelig helsevesen så hadde man velhørt om det i media?? Tenker at det er så mange titusener av barnefamilier på ferie i bulgaria hvert år, og at mange mange mange av disse har behov for helsehjelp ila ferien, og dersom det var sååå fole, hadde det ikke vert mer opplyst da?? Jeg vetvikke jeg asså, prøver bare å slå ihjel argumennt mot å dra dit....forde jeg ser at vi har ett feriebudsjett på 30-35 tusen, min mann, vårt barn og jeg. Og de 2 første ukene i juli er eneste mulighet pga jobb. Dyreste tidspungt. Veldig kjipt. Anonymous poster hash: 46497...39f
Appelsinpiken Skrevet 21. februar 2015 #15 Skrevet 21. februar 2015 Vi var i albena med små barn. Super Strand og rolig område. Ikke stort annet å gjøre der enn å bade og spise, men vi syns det var supert. Bilde på flamingo med ving. Anbefales
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #16 Skrevet 21. februar 2015 Vi liker Bulgaria godt. Spørs vel hvor man drar da. Billig og masse sol Anonymous poster hash: 6b841...4b1 hvor drar dere???Anonymous poster hash: 46497...39f Sveti Vlas. Fin plass,billig og rolig. Nære sjøen og kjempe fin Strand. En gåtur unna Sunny B.Der kan man shoppe mye. Anonymous poster hash: 6b841...4b1
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #17 Skrevet 21. februar 2015 Takk for tips.... Anonymous poster hash: 46497...39f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå