Gå til innhold

Han er så ekkel!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min. Han mista tånegl forrige uke. Stolt og fornøyd viste han den fram. Vemmelig i seg selv. Jeg sa jeg synes det far ekkelt og ba han kvitte seg med den. Nå satt jeg i sofaen og tok hånda langs vinduskarmen, kom borti noe. Tar det opp og kikker og det er den JÆVLA neglen!!!! Jeg spyyyyr! Og han bare ler! Er det mulig?!

 

Anonymous poster hash: 160ab...2e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂😂 Hahahaha og JEG ler !!!!!!

 

Anonymous poster hash: 08163...6b5

Skrevet

Æsj Hva slags type er dette?



Anonymous poster hash: b8f47...c71
Skrevet

Hahahaha,  seriøst? Så utrolig ekkelt! Men litt morsomt.. du får grave ut ei buse å gi til han..



Anonymous poster hash: 4ad74...f2d
Skrevet

haha, dritekkelt! Når det er sagt så mistet jeg en stor del av stortåneglen min her for noen dager siden. Fant den i sokken min, den gnagde. Jeg har tydeligvis blitt avbrutt før jeg fikk kastet den. Jeg fant den nemlig i bokreolen i går da jeg tørket støv :P



Anonymous poster hash: e2da6...f63
Skrevet

Haha begynte å le nå jeg 😂😂

 

Anonymous poster hash: 5aae9...d91

Skrevet

Smør en sandwich til han og legg neglen inni.

 

Anonymous poster hash: f3e51...e2f

Skrevet

Også så stolt av den neglen! Det er jo helt forferdelig. Jeg veit ikke om jeg skal leveller gråte. Mulig jeg rammer den inn og setter den på nattverden hans. Som et minne. Da slepper jeg jo å ta på den ved et uhell flere ganger :P

 

Anonymous poster hash: 160ab...2e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...