Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Som jeg møtte sist helg.. Han er bare så utrolig smashing. Det er noe med den tryggheten de litt eldre utstråler. Vi rota bare litt, så det ble ikke noe mer enn det da. Men fytti så klar jeg er.. Samtidig, så er jeg helt skrullete som går inn på noe med en så mye eldre mann:/ Han er noen og femti og jeg i slutten av 30-åra.. Måtte bare bare få det ut et sted. Litt redd for reaksjonene til folk om det skulle bli noe mer... Anonymous poster hash: 08bf7...24a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Spiller ikke så stor rolle når du også er såpass voksen. Kos deg på date! Anonymous poster hash: 7ba2a...027
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Når begge parter er voksne, så har en aldersforskjell på 16 år mindre å si, synest jeg. Det viktigste er at dere har kjemi og trives i hverandres selskap Anonymous poster hash: fab65...758
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Takk for svar:) Litt av årsaken til at jeg føler det sånn er nok at det er små forhold her vi bor. Han er litt yngre enn mine foreldre:p Som da self var veldig unge da de fikk meg.. Jaja, vi får se da;) hi Anonymous poster hash: 08bf7...24a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå