Gå til innhold

Blir man litt høy av lystgass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært høy :P og aldri prøvd lystgass. Nysgjerrig!

Anonymous poster hash: 6add8...efd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir som etter en flaske vin på styrten ca😳😁 Ganske festlig! Fantastisk under fødsel.

Anonymous poster hash: 9a086...122

Skrevet

Skikkelig danskebåtfølelse! Det beste er at du raskt blir helt fin igjen.

Anonymous poster hash: 2b304...863

Skrevet

Jeg har aldri vært høy, så det blir vanskelig å sammenligne 😛

Med lystgass ble jeg ganske søvnig, men sovnet ikke. Klarte ikke å ha øynene åpne eller snakke, men hørte alt rundt meg. Følte meg helt paralysert.. Kjente riene like godt som uten også for øvrig, selv om de sa at man skulle ignorere smertene med lystgass. Grusom følelse.

Anonymous poster hash: 1c66b...c12

Skrevet

Lystgass er veldig gøy ;) jeg holdt på å flire meg ihjel.

Dro inn til jeg velta og bare fjas og tull.

Kjennes ut som om du har drukket en flaske rødvin og toppet det med et par glass champagne ;)

Fatter ikke at jeg ikke ville ha det under første fødslen , tok igjen på fødsel nr 2 ;D

Skrevet

Ja man blir det. Jeg måtte ha veldig veldig lav dose lystgass og heller puste den inn hele tiden. Ville ikke ha lystgass før det virkelig gjorde vondt. synes det var litt ekkelt

Anonymous poster hash: bfb5b...368
Skrevet

Jeg ble helt salig. .. helt topp, selv om jeg ble litt "fjern".

Skrevet

Har lyst å prøve:P hadde sikkert blitt en helaften med lystgass på byen, hihi. Kan man få dette på resept eller noe?

Anonymous poster hash: 6add8...efd

Skrevet

Merket absolutt ingenting..

Anonymous poster hash: 0f6e4...ca4

Skrevet

Man blir litt småfull ja :) Men det gir seg så snart du slutter å puste i maska. Syntes lystgass var gull, selv om det ikke var rare smertelindringen på slutten. Godt å ha en "venn" i maska, hjalp meg å konsentrere om pusten.

Dumt at lystgass er på vei ut. Det er et flott hjelpemiddel for de av oss som har nytte av det og synes epidural blir litt voldsomt.

Skrevet

DRITA.

Anonymous poster hash: 57407...c3e
Skrevet

Høy har jeg aldri vært, men ble ganske gladfull av lystgassen. Smertene var like ille (fikk ikke før pressriene begynte), men jeg brydde meg rett og slett ikke så mye. Var ikke så fornøyd da de tok den fra meg for å presse :P

Anonymous poster hash: b342f...02c

Skrevet

Jeg ble ikke høy av lystgass. Det eneste lystgass gjorde var å gjøre meg en smule svimmel og gi meg tryggheten i å fokusere på pusting :)

Skrevet

Beste i verden når riene tar av! Jeg svimte av ene gangen for mannen synes synd på meg og skrudde opp gassen på full spiker. Jordmoren så det ikke før jeg dalte opp i sky! 😂 og jeg hadde tidenes beste flytur uten smerte. Han fikk krass tilsnakk av Jordmoren for å si det sånn, jeg bare elsket han litt høyere.

Anonymous poster hash: a113f...3fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...