Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Jeg r så utrolig treg på avtrekkeren,det må myyye stimulering av klit før jeg kommer...Stakkar mannen min som må jobbe som en helt,men han har aldri klaget. Vi har sex ca 2-3 ganger pr uke,og jeg kan ikke onanert dagene imellom for da klarer jeg nesten garantert ikke komme når vi har sex...ikke det at jeg savner orgasme imellom heller... andre som har det liknes? Lurer på om jeg er aseksuell? Anonymous poster hash: ae928...158
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Jeg tror du rett og slett må bruke hodet mer under akten, og så må du finne de riktige musklene det går an å øve seg opp! Anonymous poster hash: 8bfb6...488
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Prøvd klitorisvibrator? Anonymous poster hash: 5b9cb...471
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Men saken er at jeg ikke savner orgasme,har aldri savnet det heller. For meg er sex uten orgasme lige bra som uten,men mannen klarer ikke tanken på at jeg ikke skal komme-tror han føler seg utilstrekkelig da. For meg er ikke sex store savnet hvis jeg må gå uten,men helt greit å gjøre... Anonymous poster hash: ae928...158
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Jeg måtte lære meg å gi mer f... før jeg ble kjappere. Ikke bry meg om å skulle greie det, ikke tenke på om jeg var bra nok, om jeg så bra nok ut, om han var så tent som han virket, hva jeg skulle gjøre resten av dagen eller morgendagen osv. osv. osv. Men først og fremst det å greie slappe helt av i og med min egen kropp, lære å bare nyte hvor godt det er uten å henge seg opp tankemessig om man får en valk i den stillingen eller kanskje ikke ser så bra ut i neste. Og så er det som en over sier, det hjelper også å trene opp bekkenbunnmuskulaturen. Jeg ser også at hvis jeg er i fysisk bedre form generelt så er det lettere for meg å få orgasme. Det er todelt, ene er at all muskulatur rett og slett er mer utholdende og også letter å trigge i en orgasme, men i tillegg det at man har bedre sirkulasjon i kroppen - også der - når man er bedre trent. Jeg gikk fra å være som deg Hi, til å få orgasme hver gang.... til å få mange hver gang! Det tok meg noen år mellom ytterpunktene der, men modenhet og det å greie å gi f... samtidig med bedre fysisk form gjorde utslaget for meg. Anonymous poster hash: dbec4...c19
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Men saken er at jeg ikke savner orgasme,har aldri savnet det heller. For meg er sex uten orgasme lige bra som uten,men mannen klarer ikke tanken på at jeg ikke skal komme-tror han føler seg utilstrekkelig da. For meg er ikke sex store savnet hvis jeg må gå uten,men helt greit å gjøre... Anonymous poster hash: ae928...158 Sånn er jeg også. Trenger ikke sex for å overleve, klarer meg fint uten. Onanerer ikke. Og jeg har ingen problemer med å komme, kan komme flere ganger under en akt. Men jeg har gått litt lei av sex rett og slett, jeg blir lei alt når ting repeteres. Hvordan overleve de neste 30 årene Anonymous poster hash: 49a58...124
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 Jeg får orgasme hver gang,men det går tregt og jeg savner det ikke de gangene jeg ikke får det. Er ikke opptatt av hvordan jeg ser ut,har vært sammen med mannen i snart 17 år og bryr meg lite om valker her og der,og det bryr ikke han heller. Har ikke spesielt mye lyst heller,sex gir meg generelt lite... HI Anonymous poster hash: ae928...158
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Skaff deg klitorisvibrator. Tenner du på mannen din? Har dere det bra sammen? Jeg er bare laget slik at jeg kun kommer om vi har det bra sammen/ jeg føler meg tiltrukket og litt forelsket. Slitsomt. Kunnr aldri hatt ons. Anonymous poster hash: 21f7b...b70
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #9 Skrevet 20. februar 2015 Tja,det har vel gått opp og ned i forholdet,men har ikke merket endringer i dette. Det et heller ikke det at jeg lengter etter andre menn, sex er liksom ikke noe must for meg. Fantaserer ikke om andre når vi har sex. Tror jeg må være aseksuell faktisk! HI Anonymous poster hash: ae928...158
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #10 Skrevet 20. februar 2015 Du er ikke aseksuell! Du får jo orgasme! Det er veldig veldig vanlig det du beskriver! Og det aller vanligste er at mannen bare pumper på uten hensyn til at det kan ta 15-20 min + + for en dame å komme i mål! Han gjør seg ferdig,mens damen ligger utilfredsstillt tilbake! 90% trenger klitorisstimulering for å komme i mål. Og det tar tid. Sånn er det bare! Du har en kjempefin mann som også vil at du skal ha det fint hver gang! Jeg hadde nok også brukt ekstra lang tid bare pga det.. Damer får også prestasjonsangst og bruker dermed lang tid. Noen skikkelig skittene fantasier kan hjelpe! Og en klitorisvibrator! Anonymous poster hash: b801a...9e1
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Du er ikke aseksuell! Du får jo orgasme! Det er veldig veldig vanlig det du beskriver! Og det aller vanligste er at mannen bare pumper på uten hensyn til at det kan ta 15-20 min + + for en dame å komme i mål! Han gjør seg ferdig,mens damen ligger utilfredsstillt tilbake! 90% trenger klitorisstimulering for å komme i mål. Og det tar tid. Sånn er det bare! Du har en kjempefin mann som også vil at du skal ha det fint hver gang! Jeg hadde nok også brukt ekstra lang tid bare pga det.. Damer får også prestasjonsangst og bruker dermed lang tid. Noen skikkelig skittene fantasier kan hjelpe! Og en klitorisvibrator! Anonymous poster hash: b801a...9e1 Hva er det med alle disse utropstegnene?? Anonymous poster hash: 0ef0b...8b5
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #12 Skrevet 20. februar 2015 Aseksuelle får jo også orgasme... det er ikke der definisjonen ligger. Jeg ser ikke vits å prøve klitorisvibrator eller andre hjelpemidler,jeg får orgasme uten selv om det tar lang tid. Jeg føler jeg får like mye ut av kroppskontakt som av sex. Når jeg tenker etter har jeg vært slik hele mitt seksuelle liv (er nå nærmere 40 år), jeg kunne godt levd et liv i sølibat hvis jeg måtte,men jeg er gift så det er ikke et alternativ ;-) Anonymous poster hash: ae928...158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå