Gå til innhold

jeg hater svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater ingen andre i denne verden, men akkurat henne klarer jeg bare ikke. Føler sterkt ubehag bare jeg hører den stemmen, eller ser det store ansiktet med den freidige store nesa. Fobi rett og slett.

Anonymous poster hash: 13f5b...85b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høh... har vi samme svigermonster? Med tanke på nesa :-D

Anonymous poster hash: f5bce...5f6

Skrevet

Oi! Er det min svigermor du snakker om ???

Anonymous poster hash: e4c0d...082

Skrevet

Jeg var ganske glad i min svigermor helt til hun plutselig forrige uke syntes det var greit å fortelle mannen min at jeg egentlig er stygg og at eksen hans er mye penere enn meg. Dette sa hun foran meg, mannen og datteren hans helt ut av det blå. Jeg er i tillegg gravid med mitt første barn og følte meg ikke så fresh i utgangspunktet. Jeg vet jo at hun sliter med sitt, men jeg har virkelig vært glad i henne og dette gjorde vondt å høre. Så klart er det lov å synes at hun er penere enn meg, det synes jeg da selv også men man sier da vel ikke sånt høyt til folk. Jeg har vært svigermors drøm hele veien, men nå er jeg faktisk så smålig at jeg ikke gidder å snakke med henne. ^^

Anonymous poster hash: 81890...f39
Skrevet

Jeg var ganske glad i min svigermor helt til hun plutselig forrige uke syntes det var greit å fortelle mannen min at jeg egentlig er stygg og at eksen hans er mye penere enn meg. Dette sa hun foran meg, mannen og datteren hans helt ut av det blå. Jeg er i tillegg gravid med mitt første barn og følte meg ikke så fresh i utgangspunktet. Jeg vet jo at hun sliter med sitt, men jeg har virkelig vært glad i henne og dette gjorde vondt å høre. Så klart er det lov å synes at hun er penere enn meg, det synes jeg da selv også men man sier da vel ikke sånt høyt til folk. Jeg har vært svigermors drøm hele veien, men nå er jeg faktisk så smålig at jeg ikke gidder å snakke med henne. ^^

Herregud... har ikke dama filter eller??? Stakkars deg. Sender deg en klem :)

Skrevet

For en varm svigerdatter du høres ut som.

Skrevet

Men dere slipper kanskje å ha et slags forhold til henne.? Jeg syns svigermor er et nek,.Bor i stort hus .Drikker .alkoholproblemer.Men gjør det koselig hver søndag ..Hun gjør ingen ting .klipper ikke gresset ,klarer ikke male .,måke om vinteren ,Andre skal gjøre alt for henne.Blir helt kvalm.Vi må klippe gresset mens kjerringa bare sitter på verandaen å røyker.

Har ingen ting å prate om.Å hun spør aldri om hvordan jeg har det eller hva jeg gjør.,Det gir meg mer å sitte å se på veggen hjemme enn å tilbringe tid med den kjerringa.

Anonymous poster hash: 71078...e7e
Gjest Julia1984
Skrevet

Hvorfor hater du henne? Hva har hun gjort.

Kunne vært interessant å høre svigermors versjon i disse "svigermor - trådene ". Ikke sikkert det er så enkelt å være svigermødre til alle heller..

Skrevet

Herregud... har ikke dama filter eller??? Stakkars deg. Sender deg en klem :)

Nei, hun lirer ut av seg det utroligste noen ganger. Men dette var første gangen jeg hørte det selv, så ble litt tatt på sengen. Hadde nok ikke brydd meg så hardt om det ikke var for at jeg er full av hormoner og har vært dårlig i mange uker, men det var skikkelig dårlig timing å få høre det der og da. Jeg liker eksen til mannen svært godt så jeg unner henne selvfølgelig å bli sett på som pen, men skulle gjerne sluppet å bli kalt stygg i samme setning. Jeg var visst finere på innsiden da sa svigermor, men det hjelper ikke å si for da synes jeg det er dårlig gjort mot eksen hans som er ei flott dame både inni og utenpå. :P Heldigvis vet jeg jo inni meg at om jeg klarer å slutte å kaste opp en stund og får ork til å sminke meg litt så blir jeg da ikke så aller verst jeg heller^^ Skal heve meg over det og slutte å tenke på det, men kjenner at denne gangen synes jeg det er på sin plass at hun forstår jeg er forbannet og at hun må tenke før hun snakker. Jeg har heldigvis mye annet bra ved meg om ikke utseendet strekker til i hennes øyne :) 

Skrevet

Jeg hater heller ikke folk egentlig, men kjenner jeg får vondt i magen bare jeg ser en slik bil som hun har. Det er helt fryktelig å ha slike følelser for en person som dessverre vil være en del av mitt liv resten av livet.

Anonymous poster hash: f804c...52f

Skrevet

Jeg hater heller ikke folk egentlig, men kjenner jeg får vondt i magen bare jeg ser en slik bil som hun har. Det er helt fryktelig å ha slike følelser for en person som dessverre vil være en del av mitt liv resten av livet.

Sånn har jeg det også, har aldri opplevd sånne følelser før for noen andre, jeg får en slags instinktivt måte å reagere ppå, og det er at jeg har mest lyst å flykte når hun kommer

Hi

Skrevet

Samme her, blir dårlig av stemmen hennes, bare jeg får en sms så vrir det seg i magen min og jeg vil spy. Drittkjerring, behandler oss som søppel. Mannen er heldigvis enig med meg.

Anonymous poster hash: 396c2...96c

Skrevet

Sånn har jeg det også, har aldri opplevd sånne følelser før for noen andre, jeg får en slags instinktivt måte å reagere ppå, og det er at jeg har mest lyst å flykte når hun kommer

Hi

Jeg har det akkurat slik jeg og. Migrene og angst som varer lenge etter at hun har dratt igjen. Heldigvis treffes vi sjelden mer etter x antall runder, og det er vel det beste for oss.

Anonymous poster hash: 504ee...9a0

Skrevet

Så trist å høre :( Svigermor har sine nykker som gjør at jeg blir litt stresset rundt henne i lengden, men hun er verdens snilleste svigermor og farmor :)

Anonymous poster hash: b805d...ce1

Skrevet

Så trist å høre :( Svigermor har sine nykker som gjør at jeg blir litt stresset rundt henne i lengden, men hun er verdens snilleste svigermor og farmor :)Anonymous poster hash: b805d...ce1

Jeg også. Svigermoren min er gammel og har en del gammeldame nykker, etter 1 uke hos oss synes jeg det er litt stress. Men hun er snill og varm og verdens beste farmor for gutten. Hun tok meg imot med åpner armer når jeg kom til Norge og jeg er veldig glad i henne, selv om jeg foretrekker at vi ikke overnatter under samme tak for lenge om gangen.

Anonymous poster hash: 0ca54...19e

Skrevet

Jeg også hater svigermor.

Alltid likt henne, men da jeg og mannen hadde en vanskelig periode I forholdet vårt så blandet hun seg inn, trodde vel det kom til å bli slutt mellom oss, så da valgte hun å spy ut av seg en hel haug med stygge ting til meg mens barna våre stod å hørte på.

Jeg kan ikke tilgi henne for det hun sa og måten hun gjorde det på.

Jeg og samboer ordnet opp og forholdet vårt I dag er bedre enn på lenge. Jeg har ikke sett henne siden det skjedde I juni I fjor og hun har ikke prøvd å ta kontakt for å be om Unnskyldning til meg for oppførselen sin. Her er det ikke jeg som har gjort noe galt. Jeg svarte henne ikke tilbake engang.

Hun er feig og føler vel at hun har driti seg ut, ettersom vi løste våre problemer og har det bra I dag, også er hun for stolt til å innrømme det.

Samboer skjønner meg og respekterer at Jeg ikke ønsker å omgås med henne, så nå blir jeg hjemme og nyter Alenetid når han og ungene drar på familiemiddager osv. Han drar ikke på spontanturer til mora si lenger, blir kun de obligatoriske selskaper og middager. Dette har han valgt selv.

Jeg er bare glad jeg slipper å forholde meg til henne.

Vi venter forresten et nytt barn. Blir spennende å se hvordan hun takler den nyheten når samboer endelig tørr å fortelle henne d. Han orker antakeligvis ikke reaksjonen hennes han heller så han deler minst mulig.

Anonymous poster hash: 2e840...743

Skrevet

har ikke hatt kontakt med henne på 6 måneder og det kommer jeg heller ikke til og ta opp, hun er eks svigermor nå... så ungen treffer hun når han begynner og være hos faren sin om et par -3 år

Skrevet

Hater også svigermor. Hun er et oppgulp fra helvetet. Blir kvalm bare av tanken på henne.

Anonymous poster hash: f07cb...ac4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...