Gå til innhold

Hva syns dere om Edvin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et navn som kan passe hele livet eller typisk barnenavn?

 

Anonymous poster hash: f61a7...ab2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk navn, passer både liten og stor :)

 

Anonymous poster hash: b2a7e...ebe

Skrevet

Flott navn! Andte forslag kan være Eivind eller Eilert.

 

Anonymous poster hash: be20c...d9e

Skrevet

Veldig fint!!!

 

Anonymous poster hash: 08bc2...1f9

Skrevet

Elsker navnet og stod på topp 3 lista her sammen med Henry og Edvard! :) Men fikk 2 jenter...

 

Anonymous poster hash: 06084...897

Skrevet

Nå trodde jeg du mente Edvin i hotell Cæsar jeg,haha :)

 

Anonymous poster hash: 6e934...e9c

Skrevet

Jeg som er blodfan av Hotel Cæsar kunne aldri klart å kalle barnet mitt Edvin etter denne sesongen :) Men ja, det er et ok navn det da :)

Skrevet

Edvin er et fint navn, på ingen måte et barnenavn. 



Anonymous poster hash: 2ffff...bb9
Skrevet

Veldig, veldig fint!!

 

Anonymous poster hash: f1e6c...309

Skrevet

Jeg synes det navnet er så kult!

 

Anonymous poster hash: c91a4...7f8

Skrevet

Tenker på Blacksheeps. Ellers fint.

 

Anonymous poster hash: 0d5e9...d7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...