Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Er det et navn som kan passe hele livet eller typisk barnenavn? Anonymous poster hash: f61a7...ab2
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Fantastisk navn, passer både liten og stor Anonymous poster hash: b2a7e...ebe
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Flott navn! Andte forslag kan være Eivind eller Eilert. Anonymous poster hash: be20c...d9e
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Veldig fint!!! Anonymous poster hash: 08bc2...1f9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Elsker navnet og stod på topp 3 lista her sammen med Henry og Edvard! Men fikk 2 jenter... Anonymous poster hash: 06084...897
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 Nå trodde jeg du mente Edvin i hotell Cæsar jeg,haha Anonymous poster hash: 6e934...e9c
Skylander Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Jeg som er blodfan av Hotel Cæsar kunne aldri klart å kalle barnet mitt Edvin etter denne sesongen Men ja, det er et ok navn det da
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #9 Skrevet 20. februar 2015 Edvin er et fint navn, på ingen måte et barnenavn. Anonymous poster hash: 2ffff...bb9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #10 Skrevet 20. februar 2015 Veldig, veldig fint!! Anonymous poster hash: f1e6c...309
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Jeg synes det navnet er så kult! Anonymous poster hash: c91a4...7f8
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #12 Skrevet 20. februar 2015 Tenker på Blacksheeps. Ellers fint. Anonymous poster hash: 0d5e9...d7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå