Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Jeg må innrømme at alle de grufulle drapene IS utfører skremmer meg. De har tidligere uttalt at Europa bør frykte dem. Hva om de faktisk klarer å bli enda større og mektigere enn det de allerede er? Tenk om militæret mot IS ikke klarer å utslette dem? Hilsen nybakt hormonelt mor som egentlig bør holde seg unna nyhetene. Anonymous poster hash: 5cdc8...4f4
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 De blir nok bekjempet, men det tar tid. Jeg velger å stole på Nato og FN. Hvor er USA? Er det ikke nok olje å hente? Er det derfor de ikke involverer seg? Anonymous poster hash: 8f9c9...f99
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Nei, jeg er ikke redd for IS. Anonymous poster hash: 4189c...64b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Jeg er ikke redd for at de skal komme og ta meg eller familien min personlig, men JA, jeg er livredd for at de skal torturere og drepe enda flere uskyldige, barn inkludert. Og jeg er redd for at de skal forpeste sinnene til enda flere mennesker slik at de vokser seg større og gjør enda mer skade. Det overgår min fatteevne at noen sier de IKKE er redde for IS. De er en helt enorm trussel for mange uskyldige mennesker. Anonymous poster hash: 05403...b58
neemii Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Jeg var. Tenkte mye på de før, fælt å si, men nå har jeg vendt meg til de og de er ikke så sjokkerende og skremmende lengre.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Jeg er ikke redd for at de skal komme og ta meg eller familien min personlig, men JA, jeg er livredd for at de skal torturere og drepe enda flere uskyldige, barn inkludert. Og jeg er redd for at de skal forpeste sinnene til enda flere mennesker slik at de vokser seg større og gjør enda mer skade. Det overgår min fatteevne at noen sier de IKKE er redde for IS. De er en helt enorm trussel for mange uskyldige mennesker. Anonymous poster hash: 05403...b58 Helt enig med deg! IS finner stadig nye metoder for å ryste verden. Å halshugge ofrene er ikke lenger skremmende nok, nå brenner de ofrene levende. De voldtar kvinnene de har i fangenskap og kommer til å torturere og drepe mange flere. Men jeg er samtidig ganske sikker på at IS kommer til å ødelegge for seg selv. De blir mer og mer ekstreme og flere og flere kommer til å kjempe om lederposisjoner. De har også nå hisset på seg Egypt, det vil nok føre til kamper hvor IS-soldater vil bli drept. Skremmende er det også at såpass mange fra Norge har reist for å krige MED IS. Det tyder på at det er mange tikkende bomber her til lands! Anonymous poster hash: ce9a2...b8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå