Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Etter at jeg begynte på Cerazette for en tid tilbak gikk jeg opp ca 7 kilo.. Jeg trener 4-5 dager i uka, både kondisjon og styrke, og ser en forskjell på kroppen. Problemet er at jeg har nå trent og spist relavtivt sunt i snart et år, uten å komme tilbake til dit jeg var. Kan det rett og slett være pilla? Noen andre som opplever dette og har oppnåd god effekt ved et annet prevensjonsmiddel? blodpropp går i familien så vanlig p-piller er utelukket.. Anonymous poster hash: 13d0e...2cd
Gjest Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Nå er det lenge siden jeg gikk på prevensjon, men brukte Diane som 17-20 åring hvor jeg var på mitt tynneste. Gikk ned i vekt Mulig den finnes ennå?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Kobberspiral! Null hormoner, veldig sikker. Hvis du egentlig mente andre P-piller, så vet jeg dessverre ikke. Anonymous poster hash: 222d0...99c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 HI herNei, mente egentlig enhver form for prevensjon med unntak av p-piller. Men takk for svar, skal sjekke ut både diane og spiral!Noen andre som har opplevd å gå opp i vekt med cerazette? Anonymous poster hash: 13d0e...2cd
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 HI herSkriver igjen, greide visst å slette forrige svar. Mente i grunn enhver from for prevensjon med unntak av P-piller. Tusen takk for svar, skal sjekke ut både Diane og Spiral.Noen andre som har opplevd å gå opp i vekt av cerazette? Anonymous poster hash: 13d0e...2cd
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 HI herSkriver igjen, greide visst å slette forrige svar. Mente i grunn enhver from for prevensjon med unntak av P-piller. Tusen takk for svar, skal sjekke ut både Diane og Spiral.Noen andre som har opplevd å gå opp i vekt av cerazette? Anonymous poster hash: 13d0e...2cd Ja, Cerazette var dårlige greier for meg! Vekta gikk fint nedover etter fødselen helt til jeg begynte på de pillene der. Kvalm ble jeg også, og småblødde hele tida. Anonymous poster hash: 8bed6...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå