Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Lillegutt her hjemme på en måned er navneløs... Synes i utgangspunktet at det er litt teit å spørre om hjelp til valg av navn. Men nå har vi låst oss skikkelig fast. Lufter noen navn her bare for å se hvilke tilbakemeldinger noen har på de. Han har søsken, men ønsker ikke oppgi navnene mtp å bli gjenkjent. Navnene er: Alfred Valdemar Ulrik Ferdinand Peder Ønsker et kjent, men samtidig ikke altfor mye brukt navn. Hadde blitt glad for tilbakemeldinger! Anonymous poster hash: 3b0c6...9b7
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Alfred eller Peder. Anonymous poster hash: b452a...1e0
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Gratulerer med gutten! Likte best Alfred og Peder Anonymous poster hash: 51719...e41
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Liker Ferdinand best, deretter Ulrik Anonymous poster hash: e8bcc...552
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Lillegutt her hjemme på en måned er navneløs... Synes i utgangspunktet at det er litt teit å spørre om hjelp til valg av navn. Men nå har vi låst oss skikkelig fast. Lufter noen navn her bare for å se hvilke tilbakemeldinger noen har på de. Han har søsken, men ønsker ikke oppgi navnene mtp å bli gjenkjent. Navnene er: Alfred Valdemar Ulrik Ferdinand Peder Ønsker et kjent, men samtidig ikke altfor mye brukt navn. Hadde blitt glad for tilbakemeldinger! Anonymous poster hash: 3b0c6...9b7 Kjenner en ung mann som heter Alfred, han gir meg dårlige vibber... Hadde personlig styrt unna det. Venninna mi sin hest het Valdemar, så hadde dermed styrt unna det også. På mi dialekt høres Peder lite fint ut, er dessuten navnet på en heller dårlig kinarestaurant-kjede, så det navnet hadde vært uaktuelt for meg, det også. Da står Ferdinand og Ulrik igjen. Ferdinand tenker jeg på den store, snille oksen. Ingen negative assosiasjoner, men dog. Av navnene på lista di, måtte det blitt Ulrik :-)! Lykke til med valget!! Anonymous poster hash: 985fc...0e6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Lillegutt her hjemme på en måned er navneløs... Synes i utgangspunktet at det er litt teit å spørre om hjelp til valg av navn. Men nå har vi låst oss skikkelig fast. Lufter noen navn her bare for å se hvilke tilbakemeldinger noen har på de. Han har søsken, men ønsker ikke oppgi navnene mtp å bli gjenkjent. Navnene er: Alfred Valdemar Ulrik Ferdinand Peder Ønsker et kjent, men samtidig ikke altfor mye brukt navn. Hadde blitt glad for tilbakemeldinger! Anonymous poster hash: 3b0c6...9b7 Gratulerer med gutten Av dine navn liker jeg Alfred og Ulrik. Andre forslag: - Albert - Johannes - Viktor - Magnus - Andreas - Viljar Lykke til Anonymous poster hash: 778c8...1d9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #9 Skrevet 20. februar 2015 Lillegutt her hjemme på en måned er navneløs... Synes i utgangspunktet at det er litt teit å spørre om hjelp til valg av navn. Men nå har vi låst oss skikkelig fast. Lufter noen navn her bare for å se hvilke tilbakemeldinger noen har på de. Han har søsken, men ønsker ikke oppgi navnene mtp å bli gjenkjent. Navnene er: Alfred Valdemar Ulrik Ferdinand Peder Ønsker et kjent, men samtidig ikke altfor mye brukt navn. Hadde blitt glad for tilbakemeldinger! Anonymous poster hash: 3b0c6...9b7 Kjenner en ung mann som heter Alfred, han gir meg dårlige vibber... Hadde personlig styrt unna det. Venninna mi sin hest het Valdemar, så hadde dermed styrt unna det også. På mi dialekt høres Peder lite fint ut, er dessuten navnet på en heller dårlig kinarestaurant-kjede, så det navnet hadde vært uaktuelt for meg, det også. Da står Ferdinand og Ulrik igjen. Ferdinand tenker jeg på den store, snille oksen. Ingen negative assosiasjoner, men dog. Av navnene på lista di, måtte det blitt Ulrik :-)! Lykke til med valget!! Anonymous poster hash: 985fc...0e6 Pizzaen t Peder i Pedersgadå e jo ok. 😊 Anonymous poster hash: aa869...63d
&KJ& Skrevet 20. februar 2015 #10 Skrevet 20. februar 2015 Alfred er nydelig, jeg kjenner en liten sjarmerende Alfred
rytme Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Alfred er fint. Valdemar minner meg om Voldemort så det hadde jeg aldri valgt (men jeg er skikkelig Harry Potter-nerd da) Ulrik er det fineste synes jeg Ferdinand er også fint, men ikke like fint som Alfred, Ulrik og Peder. Peder er fint, men litt sossete i forhold til det normale Peter syns jeg. Jeg ville bare valgt ett. Når dere begynner å bruke navnet på gutten deres, så blir det liksom forbundet med han, og så blir det nok det fineste navnet dere vet når dere blir vant til det. Andre forslag: Edmund Viktor Artur (Disse er navn vi vurderer selv så de synes jeg er veldig fine)
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #13 Skrevet 20. februar 2015 Valdemar! Har en bestefar som heter det, og han er den snilleste mannen i hele verden <3 Anonymous poster hash: 630b5...43c
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 20. februar 2015 #14 Skrevet 20. februar 2015 Valdemar eller Ferdinand!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #15 Skrevet 20. februar 2015 Ferdinand!! Det er jo kjempefint. Rart det ikke er mer brukt egentlig. Anonymous poster hash: 1fe5c...f81
Gullunger Skrevet 20. februar 2015 #16 Skrevet 20. februar 2015 Liker Alfred og Peder. Andre forslag: Anton Samuel Vilmer Casper
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #18 Skrevet 20. februar 2015 Peder, men med en t; Peter. Anonymous poster hash: c0d5d...7cf
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #19 Skrevet 20. februar 2015 Ulrik, helt klart. Alfred og Ferdinand er greie nok, men veldig tunge... Anonymous poster hash: d4f45...461
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #21 Skrevet 20. februar 2015 liker godt alfred. ulrik som nr 2 Anonymous poster hash: 8b708...d91
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #22 Skrevet 20. februar 2015 Liker veldig godt ulrik.. 😃 noen andre jeg kom på er olai, johan, marton, machael/mikal, Henrik, greger, Daniel, anton, albin, falk, jan, amund, åsmund, isak, ole, marius, thor, theodor, jonathan, eskil. Anonymous poster hash: 5719c...53e
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #23 Skrevet 20. februar 2015 Eivind eller Eilert? Anonymous poster hash: b3f06...3ff
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #25 Skrevet 20. februar 2015 Peder!!!!!! Anonymous poster hash: cb322...a8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå