mamma til adhd gutt<3 Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #26 Skrevet 21. februar 2015 Så bra du hjalp HI fant du foreldrene? Anonymous poster hash: e4945...7a7 Ja det gjorde jeg
Teline Skrevet 21. februar 2015 #27 Skrevet 21. februar 2015 Skjønner faktisk kommentaren fra anonym om hvor " flink adhd mamma er jeg. For deg er vel mindre enn en uke siden hun skrev en tråd om hvor flink hun var å ringte politiet fordi et barn var alene hjemme eller noe ? Jeg er overbevist om at den tråden skrev hun fordi hun ble påvirket av Monicasaken snakket. Og så sitt snitt til å få litt " skryt ". Tror Ingenting på adhd mamma og noe som helst av pjattet hennes jeg. Så helt enig med anonym her : ikke MÅTE PÅ !! Anonymous poster hash: c93e6...03c Hva feiler det deg da? Som føler du må angripe en annen på den måten? Eller tror du at din vurdering av ADHD mamma sin troverdighet er voldsomt viktig for noen andre enn deg? Dersom du misliker noen, hold deg unna. Ikke vær en drittsekk.
Etenia Skrevet 21. februar 2015 #28 Skrevet 21. februar 2015 Skjønner faktisk kommentaren fra anonym om hvor " flink adhd mamma er jeg. For deg er vel mindre enn en uke siden hun skrev en tråd om hvor flink hun var å ringte politiet fordi et barn var alene hjemme eller noe ? Jeg er overbevist om at den tråden skrev hun fordi hun ble påvirket av Monicasaken snakket. Og så sitt snitt til å få litt " skryt ". Tror Ingenting på adhd mamma og noe som helst av pjattet hennes jeg. Så helt enig med anonym her : ikke MÅTE PÅ !! Anonymous poster hash: c93e6...03c Hva feiler det deg da? Som føler du må angripe en annen på den måten? Eller tror du at din vurdering av ADHD mamma sin troverdighet er voldsomt viktig for noen andre enn deg? Dersom du misliker noen, hold deg unna. Ikke vær en drittsekk. Fordi her var du selv så mye bedre ? Stein i glasshus...osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå