Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Jeg har det nesten en gang i mnd jeg. Og det er så vondt at jeg blir sengeliggende helt til penecilin begynner å fungere. Siden nyttår har jeg hatt tre runder med UVI. Legen sier at det ikke er noe jeg kan gjøre med det :-/ Har kanskje noen av dere noen gode tips, råd eller kjerringråd til en desperat meg? Anonymous poster hash: 2a2e5...be6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Tiss etter sex! Alltid! Anonymous poster hash: f80e6...a5a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 enig med den over!! jeg slet helt ekstremt, begynte i tenårene etter første gang jeg hadde hatt sex, fikk uvi og det kom igjen og igjen og igjen. var hos legen annehver uke på det verste. gikk på antibiotika 10 ganger på et år. tok også tid å finne en kur som virket.Nå er jeg 24 og har ikke gått på antibiotika på 5 år. får uvi ganske ofte fortsatt, men ikke på langt nær så ille som før. det som er det aller, aller viktigste for meg er å tisse etter sex (innen 15 min), ellers blir det uvi to dager etterpå, GARANTERT. Ellers må jeg passe på å ikke holde meg for lenge, eller tisse altfor ofte.. når jeg kjenner at uvien er på vei så drikker jeg masse grapefruktjuice i noen dager og da går det over. bruker også en del tranebær-tabletter i perioder. jeg får også egentlig ekstremt vondt, så jeg bare ligger og gråter, men rekker jeg å drikke masse med én gang jeg kjenner det så går det greit Anonymous poster hash: 765ff...269
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Jeg fikk det selv om jeg tissa etter sex også. Nå, med ny partner, har jeg ikke hatt det på to år. Hm. Anonymous poster hash: 983dd...ded
Mamma_til_2 Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Var veldig plaget som barn men så fikk jeg en superkur med antibiotika og har ikke hatt det siden.
gresskar Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Tisse etter sex ja, jeg fikk tips av en gynekolog om å ta en en tablett furadantin 50 mg etter sex. Etter jeg begynte med det har jeg det ikke mer. Hiprex som forebyggende funker og
&KJ& Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 D-mannose kapsler fra iherb.com. Funker som fjell sammen med grapefruktjuice eller tranebærjuice.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Nå har jeg hatt det 3 ganger på 3 uker, og idag har jeg toppet det hele med å være hos legen å få vite at jeg har sopp!!!Har perioder hvor jeg så og si har UVI i ett strekk, men er nesten 6 mnd siden forrige runde. Slitsomt Og jeg tisser alltid og tar en dusj etter sex, siden jeg er så plaget. Prøv å drikk mye tranebærjuice, det skal visst hjelpe. Føler med deg, er virkelig ikke noe godt dette svineriet Anonymous poster hash: 2bb73...600
sosial-amøbe Skrevet 20. februar 2015 #9 Skrevet 20. februar 2015 Eplecidereddik! Har UVI flere ganger i mnd, og har funnet ut at dette er det eneste som funker bortsett fra antibiotika. Smaker forferdelig, men virker!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #10 Skrevet 20. februar 2015 Jeg fikk det nesten månedlig da jeg var ca 17-19år. Til slutt fikk jeg noe forebyggende medisin. Husker ikke hva der het lengre, men etter et år på det har jeg hatt det maks tre ganger etter, er nå 28. Det er noe herk med stadige antibiotikakurer av flere årsaker, så sjekk det ut! Det finnes et nytt og bedre liv uten uvi, det er mulig å bli kvitt det. Lykke til! Anonymous poster hash: 49b91...876
Fandens Oldemor Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Dra til en urolog. Etter å ha blokket ut urinveiene ble jeg kvitt det i 10 år.
tante grusom master of law Skrevet 20. februar 2015 #12 Skrevet 20. februar 2015 Ta tranebærkapsler hver dag. Det fungerer.
Cheeks Skrevet 20. februar 2015 #13 Skrevet 20. februar 2015 D-mannose kapsler fra iherb.com. Funker som fjell sammen med grapefruktjuice eller tranebærjuice. YES! Kan ikke anbefale dette nok! Jeg bor ikke i Norge så kjøper på Amazon. D-mannose er en sukkerart som blir utvunnet av bark, den fungere slik at bakteriene i blæra fester seg til sukkeret og blir så tisset ut. Dere som sliter mye MÅ prøve, det har virkelig vært en vidunderkur for meg. Fatter ikke at ikke flere leger kjenner til dette men setter sine pasienter påkur etter kur med antibiotika.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #14 Skrevet 20. februar 2015 Har du prøvd tranebærkapsler? Anonymous poster hash: bd527...dad
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #15 Skrevet 20. februar 2015 Jeg får det hver gang etter sex. Drikker grapefruktjuice, mye. Var ikke plaget med forrige partner Anonymous poster hash: a3482...daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå