Gå til innhold

Dere med bachelor i økonomi og Adm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber dere som nå? Var det lett å få jobb eller var det veldig mange som kampet om de samme jobbene?

Anonymous poster hash: 9ea74...745

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber som kundekonsulent i bank. Jeg fikk jobb veldig lett, men jeg tror jeg hadde flaks(eller er dyktig da😄) . Man bør nesten ha en master nå, tror jeg.

Anonymous poster hash: a7eee...e10

Skrevet

Så uten siviløkonomtittelen så er man ikke så ettertraktet? Ville det vært bortkastet og tatt en bachelor da?

Anonymous poster hash: 9ea74...745

Skrevet

Datteren min er aut regnskapsfører. Det tok litt tid å få jobb da hun ikke ville flytte, men nå er hun fast ansatt.

Skrevet

Kundekonsulent i et privat firma. Har vært kjempevanskelig å få seg fast jobb, da jeg bor i en liten by. Trives, men trenger større utfordringer. Jobbet her et år og fikk akkurat en ganske bra lønnsøkning fordi jeg gjør en såpass bra jobb (kanskje litt overkvalifisert). Det var ca. 80 søkere.

Anonymous poster hash: 7b9fc...07d
Skrevet

Har en slags sekretærstilling som egentlig ikke krever noe utdannelse. Jeg var ferdig utdannet i 2012 men har ikke fått relevant jobb ennå, trives der jeg jobber men det har ikke så mye med utdannelsen å gjøre. Bor på et lite sted, har søkt på alt av relevante jobber i området .

Anonymous poster hash: 6bd05...deb

Skrevet

Regnskapsmedarbeider. Kunne ha søkt meg oppover men måtte da tatt 100% stilling. 80% er maks for oss med to små barn. Bachelor er ikke bortkastet, men pass på å velg en profilering som er relevant. Regnskap, økonomi, logistikk eller ledelse.

Anonymous poster hash: 1ecae...2f4

Skrevet

Finansrådgiver i bank. Her ansettes med både bachelor og master. Personlige egenskaper er det viktigste!

Skrevet

Var ett firma som ringte meg opp og tilbydde meg jobb før jeg var ferdigutdannet (hadde ikke sendt noe søknad). Jeg jobber nå i et privat firma med regnskap, og stortrives! Har 100% fast stilling med sinnsykt god lønn, og kan jobbe hjemmefra hvis det skulle være behov for det. Er også en del ute og reiser i forbindelse med jobben. 

Jeg har vurdert å ta master, men trives så godt i jobben og har såpass god lønn at jeg uansett kommer til å vente litt før jeg hopper på skolebenken igjen. 
Dette har vært ren flaks, da jeg egentlig ikke kjente noen før de ringte meg. Har jobbet her i 5 år.

Tror ikke det hadde vært like lett å få seg jobb i dette området, var forberedt på at vi måtte flytte på oss. Er veldig glad vi slapp det :)

Anonymous poster hash: 00dc8...f48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...