Gå til innhold

Fotografbilder og lagring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde fotografer var pliktige til å lagre bilder en stund? Vi mistet våre og skulle bestille kopier, men så sier fotografen at han ikke har dem lenger. Noen som vet?

 

Anonymous poster hash: 4e363...2f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ingen plikt til lagring. Det er fotografen som eier bildene. 



Anonymous poster hash: 26231...def
Skrevet

De fleste seriøse lagrer dem. Jeg lagrer i fem år. Hvor lenge er det siden?

 

Anonymous poster hash: 95c02...92a

Skrevet

Uff, da har jeg misforstått. Flere venninner har etterbestilt bilder fra bryllup osv som var for flere år siden. Riktignok fra andre fotografer. Trodde likevel vi kunne få ut bilder som ble tatt i fjor :(

 

 

 

Anonymous poster hash: 4e363...2f2

Skrevet

Uff, da har jeg misforstått. Flere venninner har etterbestilt bilder fra bryllup osv som var for flere år siden. Riktignok fra andre fotografer. Trodde likevel vi kunne få ut bilder som ble tatt i fjor :(

 

 

 

Anonymous poster hash: 4e363...2f2

Det er i så fall utrolig useriøst av "fotografen"...og lite gjennomtenkt for det er jo nettopp etterbestillinger vi tjener penger på.

 

Anonymous poster hash: 95c02...92a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...