Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Jeg trodde fotografer var pliktige til å lagre bilder en stund? Vi mistet våre og skulle bestille kopier, men så sier fotografen at han ikke har dem lenger. Noen som vet? Anonymous poster hash: 4e363...2f2
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 De har ingen plikt til lagring. Det er fotografen som eier bildene. Anonymous poster hash: 26231...def
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 De fleste seriøse lagrer dem. Jeg lagrer i fem år. Hvor lenge er det siden? Anonymous poster hash: 95c02...92a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Uff, da har jeg misforstått. Flere venninner har etterbestilt bilder fra bryllup osv som var for flere år siden. Riktignok fra andre fotografer. Trodde likevel vi kunne få ut bilder som ble tatt i fjor Anonymous poster hash: 4e363...2f2
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Uff, da har jeg misforstått. Flere venninner har etterbestilt bilder fra bryllup osv som var for flere år siden. Riktignok fra andre fotografer. Trodde likevel vi kunne få ut bilder som ble tatt i fjor Anonymous poster hash: 4e363...2f2 Det er i så fall utrolig useriøst av "fotografen"...og lite gjennomtenkt for det er jo nettopp etterbestillinger vi tjener penger på. Anonymous poster hash: 95c02...92a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå