Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 I det siste lukter urinen min så annerledes... kan jeg ha uvi uten å kjent det? Anonymous poster hash: 0ecba...555
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Jeg kjenner aldri når jeg har uvi.. Har hatt mange nyrebekkenbetennelser Legen lærte meg at jeg må se på mønsteret på tissingen, om jeg plutselig tisser oftere enn vanlig og ikke føler jeg blir helt ferdig, samtidig som jeg har sparsomme mengder, da skal jeg begynne med tranebærkapsler Skader jo ikke å levere enn urinprøve.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Jeg kjenner aldri når jeg har uvi.. Har hatt mange nyrebekkenbetennelser Legen lærte meg at jeg må se på mønsteret på tissingen, om jeg plutselig tisser oftere enn vanlig og ikke føler jeg blir helt ferdig, samtidig som jeg har sparsomme mengder, da skal jeg begynne med tranebærkapsler Skader jo ikke å levere enn urinprøve. Takk for svar! Det skal jeg gjøre! Hi Anonymous poster hash: 0ecba...555
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Urinen endrer lukt basert på hva du spiser/drikker. Anonymous poster hash: 6fed7...516
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå