Gå til innhold

Skal du kjøpe de nye mummikoppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er så fine! Spesielt den røde med My og Red Vannet koppen

Anonymous poster hash: 76829...406

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei

Anonymous poster hash: ed99b...b8d
Skrevet

Neeei?

Anonymous poster hash: f5922...060

Skrevet

wow så fiine. Ønsker meg

Anonymous poster hash: 82ccc...3e5
Skrevet

Er ikke det barnekrus? 

7 åringen har ett, ser ikke behovet for flere. 

Anonymous poster hash: f9523...9b1
Skrevet

Er det mange som sparer på disse? Jeg har 10 stykker cirka.

Anonymous poster hash: 406a6...4b4
Skrevet

Har også ca 10, pluss to på hytta. De er veldig praktiske, for barna søler nesten aldri med disse koppene.

Anonymous poster hash: 03fc3...b08

Skrevet

Har over 30, alle ulike ;) Kanskje det kommer en ny i samlingen 

Skrevet

Har også ca 10, pluss to på hytta. De er veldig praktiske, for barna søler nesten aldri med disse koppene.

Hva er det med nettopp med disse kroppene son gjør at barna ikke søler med dem, er de magiske?

Det er da helt vanlige kopper. Med mumier på.

Anonymous poster hash: ce516...b4c

Skrevet

Søte kopper i fin størrelse. Vi har 3 stk, vurderer å kjøpe flere.

Anonymous poster hash: c2ab7...5dc

Skrevet

Er ikke det barnekrus? 

7 åringen har ett, ser ikke behovet for flere. 

Anonymous poster hash: f9523...9b1

Vel, hovedmålgruppen er nok barn, men Mummi er noe som mange i min generasjon (jeg er 40 år) og tidligere har et ganske sterkt forhold til, så derfor er det mange i min generasjon også som samler på disse. Mange av limited edition-krusene som ikke selges lengre, og også krus som har vært en del av den ordinære kolleksjonen, men som har gått ut av produksjon, selges for mange penger på feks. Finn. 

Vi har for tiden 6 Mummikrus med tilhørende skål. Vi har også lenge hatt kopper, fat og skåler fra Teema og Bottna, som har akkurat samme form som Mummiserien, og synes derfor at det var en fin serie å supplere med nå når vi har fått barn. Men vi voksne bruker mummikrusene like ofte som barnet vårt. 

Anonymous poster hash: 08f83...694

Skrevet

Er det mange som sparer på disse? Jeg har 10 stykker cirka.

Anonymous poster hash: 406a6...4b4

Er en del:) de har blitt ganske kitsch og enkelte gamle krus og limited edition koppene har blitt ganske verdifulle:) det kjæreste jeg eier(bortsett fra mann, barn og hund!) er en 93-modell i retropalett :)

Anonymous poster hash: 76829...406

Skrevet

Her har alle syv hver sin mummikopp som brukes hver eneste dag. Jeg elsker dem! Og så lettvint med at vi ikke blander glassene. Kanskje vi må ha noen ekstra for gjester også :-)

Skrevet

Hva er det med nettopp med disse kroppene son gjør at barna ikke søler med dem, er de magiske?

Det er da helt vanlige kopper. Med mumier på.

Anonymous poster hash: ce516...b4c

De har en fin størrelse og er såpass brede at de ikke velter så lett. Gode håndtak. Kjekke til voksne også. Du trenger ikke være enig. De funker bra for mine barn. Det holder for meg.

Skrevet

Er ikke det barnekrus? 7 åringen har ett, ser ikke behovet for flere. Anonymous poster hash: f9523...9b1

Vel, hovedmålgruppen er nok barn, men Mummi er noe som mange i min generasjon (jeg er 40 år) og tidligere har et ganske sterkt forhold til, så derfor er det mange i min generasjon også som samler på disse. Mange av limited edition-krusene som ikke selges lengre, og også krus som har vært en del av den ordinære kolleksjonen, men som har gått ut av produksjon, selges for mange penger på feks. Finn.  Vi har for tiden 6 Mummikrus med tilhørende skål. Vi har også lenge hatt kopper, fat og skåler fra Teema og Bottna, som har akkurat samme form som Mummiserien, og synes derfor at det var en fin serie å supplere med nå når vi har fått barn. Men vi voksne bruker mummikrusene like ofte som barnet vårt.  Anonymous poster hash: 08f83...694

Nei hovedmålgruppen er faktisk voksne.

Riktig at det er med motiv fra barnefortellinger og at de er supre til barn, men de er laget for den voksne gruppen fremdeles har barnet i seg

Skrevet

Jeg har ganske mange av disse. De som går ut kjøper jeg en ekstra av. Koppene som ikke lenger er i produksjon brukes ikke. Kun de som kan erstattes. Jeg har bestilt den svenske koppen. De to andre venter jeg litt med. Kanskje de dukker opp i blodbanken.

Anonymous poster hash: bfa43...b84
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Sommerkoppen har ankommet blodbanken :D fikk min i dag!

Anonymous poster hash: a0184...a06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...