Gå til innhold

Mobiltlf til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Siden jeg nylig har blitt alene med barna så har jeg sett meg nødt til at min eldste datter må gå hjem i fra skolen flere ettermiddager i uka. Pga dette vil jeg gjerne at hun skal ha en enkel tlf for å ringe/skrive meldinger med slik at jeg kan holde kontakten med henne når hun er på vei hjem/er kommet hjem.

Turen hjem i fra skolen er lang for en andreklassing siden vi bor både i en by og ytters i hennes skolekrets. Det er heller ingen hun kan slå følge med så jeg er egentlig personlig svært ukonfertabel med hele situasjonen, men ser ingen annen løsning.

Jenta mi derimot er svært motivert til å gå hjem alene og være hjemme alene 1 time før jeg får kommer hjem.

Er det noen som har forslag til en god telefon for barn?

Anonymous poster hash: 36142...517
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente har Samsung yong, den er helt perfekt da hun kun skal ringe eller sende melding med den, den kostet 800kr med kontantabb.

Skrevet

Så bra, det er notert, skal sjekke ut den :)

Syntes jenta di at det var enkelt å lære seg å bruke den? Har du noen restriksjoner på tlf i forhold til bruk av andre ting enn kontakt med deg/far?

Her blir det selvsagt også kontantkort tlf.. 

Skrevet

Så bra, det er notert, skal sjekke ut den :)

Syntes jenta di at det var enkelt å lære seg å bruke den? Har du noen restriksjoner på tlf i forhold til bruk av andre ting enn kontakt med deg/far?

Her blir det selvsagt også kontantkort tlf.. 

Kjempeenkel var den, vi koblet den opp til nettverket hjemme så hun bruker den på you tube ( med restriksjoner), men hun har ikke mobilnettverk, hun får ringe til bestemor og tekste en venn, men primært bruker hun den kun til og snakke med oss.

Skrevet

Hvorfor kan hun ikke være på SFO til du henter henne?

Anonymous poster hash: 9a75c...1a3

Skrevet

Av flere årsaker, her er noen:

For det første så rekker jeg ikke hente henne da de andre ungene går i bhg i motsatt retning av henne

For det andre så slutter jobben min 16.00 og bhg og SFO stenger 16.30. Jeg får ikke fleksitid.

For det tredje så er det uaktuelt å jobber redusert for da har vi ikke råd til å leve.

hi :)

Skrevet

Hun går forresten på SFO nå, men de fleste slutter på SFO til neste år...

Hi

Skrevet

Samsung young med kontantkort kostet 333kr forrige uke på Elkjøp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...