Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Har tenkt litt på å sterilisere meg. Er 26 år, og vil egentlig ikke ha flere barn. Det siste svangerskapey var tøft, med depresjon både før og etter fødsel. Vil ikke gjennom det igjen, og vi føler oss ferdige. Noen som har gjort det? Vondt? Er også redd for at jeg kommer til å angre om noen år, selv om jeg ikke vil ha fler 😐 Anonymous poster hash: 7c901...c92
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Kan du ikke vente noen år før du bestemmer deg? Anonymous poster hash: fa711...331
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Jeg har ikke gjort det, men vurderer å gjøre det selv. Eneste jeg reagerer på er at jeg synes du er ung.... er så mange ting som kan endre seg, selv er jeg 37 og har de barna jeg vil ha.... men klarer enda ikke, da jeg tenker, hva om.... Anonymous poster hash: bfad8...1d6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Kan du ikke vente noen år før du bestemmer deg? Anonymous poster hash: fa711...331 Både ja og nei😝 er så redd for å bli gravid selv om jeg bruker cerazette, vil helst ikke ha noe pga depresjonen, men er så redd for at en eventuell sterilisering kanskje får meg til å bli verre, hvis du skjønner😝 Uff, jeg er komplisert. Samtidig så vil jeg gjøre det snart, slik at vi er mer trygge og jeg igjen kan slappe av. Anonymous poster hash: 7c901...c92
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Jeg har ikke gjort det, men vurderer å gjøre det selv. Eneste jeg reagerer på er at jeg synes du er ung.... er så mange ting som kan endre seg, selv er jeg 37 og har de barna jeg vil ha.... men klarer enda ikke, da jeg tenker, hva om.... Anonymous poster hash: bfad8...1d6 Ja og jeg vet at legen kommer til å anbefale å vente pga alder. Tenker også hva om jeg vil ha fler, selv om jeg ikke vil 😜 vanskelig!! Anonymous poster hash: 7c901...c92
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Hvor mange barn har du? Jeg har hatt 3 tøffe svangerskap bak meg. Jeg er nå 30, men klarte ikke sterilisere meg likevel når jeg fødte mitt siste barn som 27 år. Mannen steriliserte seg derimot,men angrer.... Anonymous poster hash: 8f2e4...cb1
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 Hvor mange barn har du? Jeg har hatt 3 tøffe svangerskap bak meg. Jeg er nå 30, men klarte ikke sterilisere meg likevel når jeg fødte mitt siste barn som 27 år. Mannen steriliserte seg derimot,men angrer.... Anonymous poster hash: 8f2e4...cb1 Har to som jeg fødte selv + to bonusbarn, så vi har egentlig fire😊 enda en grunn til at jeg vil, er fordi jeg vil konsentrere meg om de vi har, de skal jo følges opp også😊 så vi er helt enige om at vi har nok, men det er skummelt likevel HVIS jeg angrer😳 Anonymous poster hash: 7c901...c92
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Vet hvordan du har det. Jeg er i mitt tredje svangerskap nå, og har fått tilbud om sterilisering når jeg skal ha planlagt ks. Jeg er 34 og føler meg ferdig med å få barn, men tenker likevel... what if. Skummelt. Anonymous poster hash: 894e9...a0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå