Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Er det dumt å ta 3d ultralyd når vi ikke vil vite kjønnet på baby? Hvor avslørende er disse 3d bildene? Eller er det fortsatt vanskelig og se for oss som ikke er trent i å se slike bilder? Vil jo si i fra på forhånd. Da vil dem kanskje ikke undersøke så grundig nedentil heller? Andre som har tatt 3d som ikke ville vite kjønnet? Anonymous poster hash: 81276...0a0
Gjest flykræsj Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Vi tok 3D, men klarte ikke å se kjønnet selv. Jordmor fortalte da. Synes egentlig ikke 3D var noe særlig. Følte babyen lignet en deformert alien😳 Likte bedre vanlig ultralyd, men kanskje vi var litt uheldig med kvaliteten.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Min venninne og mannen hennes ville ikke vite kjønnet, og de hadde 3D. De kunne fortelle høyt og tydelig etterpå at de ventet en gutt! Mannen hennes sa ordrett: Så var det plutselig en tissemann i hjørnet på skjermen, gitt. Jeg vet derimot ikke om det er vanlig å kunne se kjønnet, men det er tydeligvis mulig for enkelte. Det var første barnet deres, og de hadde bare hatt en vanlig ul (ordinær) tidligere, så de var ikke drevne på den type bildeavlesning. Anonymous poster hash: 6f3ab...9d7
Plutselig_gravid Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Vi så kjønnet klart og tydelig både på jenten og gutten. Jeg var ca 30 uker på vei da.hele opplevelsen var fantastisk. Ingen alien her
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Nesten umulig å ikke se kjønnet på 3D ul. Anonymous poster hash: 5f8cf...fec
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 De er meget avslørende, hvis dereikke vil vite vil jeg fraråde å ta 3d UL Anonymous poster hash: 2a30e...e84
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 Takk så mye for svarene! Anonymous poster hash: 81276...0a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå