Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Hvordan hadde dere reagert hvis samboeren deres sendte nakenbilder av seg selv til jenter (han ikke kjenner) på Facebook? Anonymous poster hash: a1d9e...1f9
soleia Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Sjokk og vantru!! Hadde så sendt han til legen, sidan det måtte ha skjedd noko alvorleg i hovudet. - Er det vaksne menn i sambuarforhold som gjer slikt?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Da hadde jeg sparket ham på hue og ræva ut, syke mann!! Anonymous poster hash: 23b42...9dd
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Sjokk og vantru!! Hadde så sendt han til legen, sidan det måtte ha skjedd noko alvorleg i hovudet. - Er det vaksne menn i sambuarforhold som gjer slikt? Å ja - sann mitt ord. Han føler seg visstnok dum da. #premieidiot HI Anonymous poster hash: a1d9e...1f9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Da hadde jeg sparket ham på hue og ræva ut, syke mann!! Anonymous poster hash: 23b42...9dd Han skjønte hvertfall selv at det ikke var noe vits i å komme inn og legge seg når han kom hjem. Sikkert kjempebehagelig å sove i baksetet på bilen. Håper han sov helt jævlig... og har dratt på seg kink i ryggen, og en helvetes forkjølelse! Han har sikkert fått hiv også... HI Anonymous poster hash: a1d9e...1f9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Hvordan oppdaget du det? Og hva var hans unnskyldning? Anonymous poster hash: e45f3...ef6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå