Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Både jeg og min datter har vært syk i nesten en uke. Startet sånn smått i helgen og brøt ut mandag med hovne mandler, feber, vond nakke, stygg hoste, hodepine, svimmelhet og vonde bihuler. Var til legen i starten av uken. Jeg måtte starte opp med antibiotika pga halsbetennelsen. Men hun trengte det ikke. Det har tatt den verste toppen hos meg, men er fortsatt veldig dårlig. Og mandlene er fortsatt store. Vi har tatt paracet ved behov som vi fikk beskjed om. Men har fortsatt små feber som kommer og går. Vi blir også veldig andpusten ved anstrengelser. Føler dette er mer enn en vanlig halsbetennelse som legen mener. Noen som har hatt lignende symptomer og fått en annen diagnose Anonymous poster hash: 592ce...d08
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Synes det høres ut som nettopp halsbetennelse. En skikkelig halsbetennelse er jævlig vondt, og man kan være dårlig lenge, med de vondter du remser opp. Anonymous poster hash: 7cf33...d3d
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Ok. Takk for svar Anonymous poster hash: 592ce...d08
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Det kan også være influensa. Venninnen min fikk influensa og halsbetennelse samtidig, hun var syk i to uker, og kunne ikke trene som hun pleier på over 4 uker. Anonymous poster hash: 4d357...c7a
Gjest ♡perla Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Ville bedt om en blodprøve for å sjekke fir kyssesyke.... Høres ut som meg da jeg hadde det!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Vært hos legen på nytt. Kraftig lungebetennelse. Han var forundret over at jeg stod på bena pga høye infeksjonsprøver. Takk for svar Anonymous poster hash: 592ce...d08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå