Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Sitter og lurer på så mye i natten.. kan man lese noen fag, ta noen kurs hist og pist når man er ufør? Betalt selv selvfølgelig, eller er dette fy- fy ? Anonymous poster hash: d2074...fe1
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Hva er poenget om du er ufør og ikke kan jobbe? Anonymous poster hash: e4227...c38
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 hvorfor er du ufør hvis du er fysisk/psykisk frisk nok til og studere? dømmer ikke, bare spør Anonymous poster hash: 92e19...268
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 vel...om man evner å studere, klarer man fint å jobbe! Så det BURDE ikke være lov....Pluss at man tar opp en studieplass fra en som senere skal ut i arbeidlivet. Anonymous poster hash: 79efc...336
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 vel...om man evner å studere, klarer man fint å jobbe! Så det BURDE ikke være lov....Pluss at man tar opp en studieplass fra en som senere skal ut i arbeidlivet. Anonymous poster hash: 79efc...336 Signerer denne! Anonymous poster hash: 8ff55...3b5
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Fordi jeg er evig optimist og tror at jeg om noen år blir frisk nok til å klare å jobbe 50% Snakker ikke om å studere på heltid, det har jeg ikke nubbe-sjans til. (Legg merke til at jeg brukte " rundt "studere"... " ) Tenkte egentlig mer på noe nettbasert eller å lese noe på egenhånd. Der er kjedelig å være ufør! Føler jeg blir dummere og dummere for hver dag. Liker det ikke... Anonymous poster hash: bbace...28a
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Fordi jeg er evig optimist og tror at jeg om noen år blir frisk nok til å klare å jobbe 50% Snakker ikke om å studere på heltid, det har jeg ikke nubbe-sjans til. (Legg merke til at jeg brukte " rundt "studere"... " ) Tenkte egentlig mer på noe nettbasert eller å lese noe på egenhånd. Der er kjedelig å være ufør! Føler jeg blir dummere og dummere for hver dag. Liker det ikke... Anonymous poster hash: bbace...28a Når du sier det på den måten, sier jeg go for it! Hvis du tror at du vil være i stand til å klare å jobbe med årene, syns jeg det er veldig bra at du tar grep selv😊 Anonymous poster hash: 8ff55...3b5
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Blir litt matt av svarene du får må jeg si... Jeg går hjemme på 8. (!!!) Året og holder på å bli gal! Jeg kommer aldri til å komme meg ut i vanlig jobb, med mindre en arbeidsgiver er interessert i ei som har ca. 20 toalettbesøk fra morgen til kveld. Det er likevel nagen og ikke hodet jeg er syk i, så jeg kan fint jobbe hjemmefra med arbeid på pc om jeg får styre dagen selv. Jeg har derfor heldigvis sluppet unna ufør, men har fått forlenget aap mens jeg utdanner meg innen regnskap som jeg på sikt kan leve av. Anonymous poster hash: f0c56...96f
Katteskinnet Skrevet 20. februar 2015 #9 Skrevet 20. februar 2015 For noen svar du får her. Ei venninne av meg ble ufør, og hun hadde ingen problemer med å ta nettbaserte studier fordelt over noen år. Det gjorde underverker for psyken hennes, og selv om hun enda ikke har kommet seg ut i arbeidslivet så ga det henne en helt ny selvtillit. Man trenger ikke ut i arbeidslivet for at det skal være verdifullt. Noen av menneskene i denne tråden bør minnes på at det er mange grunner til at man blir ufør, og at det i mange tilfeller ikke er permanent. Er man heldig blir man frisk igjen og da er en utdanning gull verdt. Lykke til HI!
soleia Skrevet 20. februar 2015 #10 Skrevet 20. februar 2015 Sjølvsagt kan du det, det gjer godt å få bruke hovudet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå