Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Hvordan er dette med bruk av nesespray under graviditet, jeg leser så mye motsigende argumenter rundt dette - er det trygt å bruke eller ikke?? Er forkjølet og kjempe tett i nesa, ikke sjangs å få sove! Er i 2 trimester. Føler jeg nesten ikke får puste snart, og saltvannsspray hjelper ingenting 😔 HI Anonymous poster hash: 7e420...791
Guttaboys Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 De lærde strides om det, så vidt jeg har skjønt. Jeg ble avhengig av nesespray under min andre graviditet. Tok det opp med legen. Hun sa det var lite msn visste med sikkerhet om bruk av nesespray, men sa samtidig at virkningen er veldig lokal (kun nese), slik at det sannsynligvis ikke ville påvirke fosteret. Jeg klarte ikke slutte med det, var helt tett hele tiden. Gikk bra med min tass, men jeg har ikke noe klart svar til deg.
IreneUtålmodig Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Zymelin skal være trygt å bruke, måtte bruke det selv i begge sv.skap
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Jeg har ødelagt nesa mi, sprayet den ihjel. I mine svangerskap har både lege, jordmor og øre-nese-halsspesialist sagt jeg kan bruke otrivin.. Men hør med legen din, vil ikke gi deg et dårlig råd Anonymous poster hash: 7039f...614
me_87 Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Jeg brukte nesespray hver dag i hele svangerskapet pga jeg er avhengig av den,fikk en frisk baby likevel
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Jeg brukte Otrivin for barn hele slutten av begge svangerskap. Måtte for å klare å sove. Ville ikke bekymret meg. Det har kun lokal effekt.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 Takk for svar alle sammen Jeg får ta meg en tur på apoteket og høre i dag, holder ikke ut dette her HI Anonymous poster hash: 7e420...791
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå