Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 For 6-7 år siden så hadde jeg offte Hair extensions, Keratin.. (Sånne som du smelter med sånn tang) Siden jeg ikke har så veldig tykkt hår og aldri hatt noe spesielt langt så var valget med Hair ex ett bra alternativ for meg! Det sleit litt på håret men jeg var flink med å ta vare på det, Kure osv.. Kostet meg 2500 kr, tok det alltid hos ei som jeg gikk på skolen sammen med.! Hun er ikke frisør eller noe, men har utstyret til å sette på og har alltid hår tilgjengelig som hun bestiller på nettet.. Indisk hår, ekte hår.. Men etter å tatt Hair ext 6 ganger for 6-7 år siden så ble håret mitt litt sliten(håret mitt er tynt fra før) Tok en lang pause fra 2011 fram til nå form2 mnd siden. Er gravid og følte jeg trengte for å se litt fresh med litt langt hår.. Men skal sies at håret mitt hadde vokst masse og endelig blitt litt tykkere.. Hun satt på hår som vanlig, men håret var bare dritt kvalitet ikke som før. Det floket seg med mitt hår, og mange fester falt bare... Men verste var med flokene. Betalte henne 2500 kr og hadde de bare 1,5 mnd Føler meg veldig trist når jeg nesten ikke har noe hår igjen på hodet. Niesen min tok det ut for meg, og aldri i mitt har jeg mistet så mye av mitt eget hår.. Alt hadde satt seg fast med festene og limet! Jeg naturligvis veldig lei meg, vil jo ha pengene tilbake.. Men hun sier nei, hun sier hun kan sette på nytt.. Hva synes dere jeg skal gjøre? Jeg føler meg veldig deprimert, med tanke på at jeg hadde spart og fått så fint lengdebegrensning tykkelse på håret men nå er alt ødelagt (( Anonymous poster hash: 78435...66f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Ligg unna extensions! Evt kjøp sånn med tape. Ødelegger håret! Lær av feila dine nå jente! Husk at etter graviditeten vil du miste MASSE hår, så da gjelder det å la det som er der være i fred. Anonymous poster hash: 5899f...827
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Ligg unna extensions! Evt kjøp sånn med tape. Ødelegger håret! Lær av feila dine nå jente! Husk at etter graviditeten vil du miste MASSE hår, så da gjelder det å la det som er der være i fred. Anonymous poster hash: 5899f...827 Det siste er ikke sikkert - jeg mistet i alle fall ikke mer hår enn vanlig etter graviditeten. Men det andre er sant. Ligg unna extensions! Anonymous poster hash: a3b41...98f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Ligg unna extensions! Evt kjøp sånn med tape. Ødelegger håret! Lær av feila dine nå jente! Husk at etter graviditeten vil du miste MASSE hår, så da gjelder det å la det som er der være i fred. Anonymous poster hash: 5899f...827 Jeg angrer så klart nå at jeg ikke tok med teip... Men tror du at jeg har mistet hår også nå pga gravidteten, eller det mest under ammingen? Føler meg veldig veldig deprimert Anonymous poster hash: 78435...66f
Rafaella Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 (endret) Hvis alt har satt seg fast i festene og limet, er det ikke fjernet på riktig måte! Er en grunn til at sånt bør gjøres hos professjonelle. Endret 19. februar 2015 av Rafaella
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Hvis alt har satt seg fast i festene og limet, er det ikke fjernet på riktig måte! Er en grunn til at sånt bør gjøres hos professjonelle. Altså mitt hår hadde floket seg i festene og blitt til baller... Anonymous poster hash: 78435...66f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Betalte du 2.500 hos en uprofesjonell?? Er det svart? Hun vil ikke gi deg tilbake pengene, jeg tror jeg hadde meldt henne til skattemyndighetene anonymt. Anonymous poster hash: 01ed6...0cc
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 Dakar deg... Send en tanke til oss som mister alt håret på grunn av sykdom i stedet du. Anonymous poster hash: ae773...b85
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Betalte du 2.500 hos en uprofesjonell?? Er det svart? Hun vil ikke gi deg tilbake pengene, jeg tror jeg hadde meldt henne til skattemyndighetene anonymt. Anonymous poster hash: 01ed6...0cc Ja... Har gjort det de alle gangene når skulle ha Hair extionsons... Hun har det som en ekstra jobb, kundene kommer hjem til henne... Derfor jeg blir også deprimert fordi jeg har vært en trofast kunde mot henne. Hun nekter å gi meg pengene tilbake.. Tror egentlig det håret hun er kjøpt på nettet koster ikke mer en 500 kr. Anonymous poster hash: 78435...66f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #10 Skrevet 19. februar 2015 Dakar deg... Send en tanke til oss som mister alt håret på grunn av sykdom i stedet du. Anonymous poster hash: ae773...b85 Sender en tanke til deg <3 jeg synes forsatt det er jævlig å miste håret når man har spart i mange år. Betalte 2500 kr for å ødelegge mitt eget hår. Er ingen god følelse Anonymous poster hash: 78435...66f
Tipp topp Skrevet 19. februar 2015 #11 Skrevet 19. februar 2015 Synes du skal lese deg litt opp om hvor det ekte håret kommer fra. Det er ofte fattige indiske kvinner som blir lurt til å selge håret for nesten ingenting, og som etterpå må leve med skammen. Hadde aldri kjøpt slikt hår.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #12 Skrevet 19. februar 2015 Jeg forstår godt at du er lei deg, håret er jo en stor del av vår kvinnelige identitet. Selv har jeg alopecia. Håret har gradvis tynnet seg ut de siste 5 årene. Hadde tykk manke før, nå kan jeg bruke strikkene til 4 åringen Dritkjipt! Føles som langdryg tortur. Hver dag, når jeg står med en stor hårtust i hånden, tenker jeg "nå kan det umulig være mer hår igjen snart".. Kjenner frustrasjonen din! Men du kan trøste deg med at ditt hår gror ut igjen, det gjør nok ikke mitt Anonymous poster hash: b0e54...04f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #13 Skrevet 19. februar 2015 Betalte du 2.500 hos en uprofesjonell?? Er det svart? Hun vil ikke gi deg tilbake pengene, jeg tror jeg hadde meldt henne til skattemyndighetene anonymt. Anonymous poster hash: 01ed6...0cc Ja... Har gjort det de alle gangene når skulle ha Hair extionsons... Hun har det som en ekstra jobb, kundene kommer hjem til henne... Derfor jeg blir også deprimert fordi jeg har vært en trofast kunde mot henne. Hun nekter å gi meg pengene tilbake.. Tror egentlig det håret hun er kjøpt på nettet koster ikke mer en 500 kr. Anonymous poster hash: 78435...66f Om du vet det er svart arbeid så melder du henne. Dropp all videre kontakt med henne. Ta det som lærdom på at svarte tjenester ikke lønner seg (forferdelig sure penger!) og så melder du henne til skattemyndighetene for svart arbeid gjennom flere år. Hun bør stoppes, for ikke bare gjør hun dårlig arbeid, hun er skattesnyter og hun nekter å innrømme at hun gjør dårlig arbeid. Men du kan melde henne anonymt til skattemyndighetene, så kan hun aldri være sikker på at det er du som har gjort det. Og så er jeg veldig enig med hun som sier at du bør lese deg opp på hvor slikt hår som regel kommer fra. Det er noen forferdelige skjebner som ligger bak som regel. Anonymous poster hash: 01ed6...0cc
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #14 Skrevet 19. februar 2015 Jeg forstår godt at du er lei deg, håret er jo en stor del av vår kvinnelige identitet. Selv har jeg alopecia. Håret har gradvis tynnet seg ut de siste 5 årene. Hadde tykk manke før, nå kan jeg bruke strikkene til 4 åringen Dritkjipt! Føles som langdryg tortur. Hver dag, når jeg står med en stor hårtust i hånden, tenker jeg "nå kan det umulig være mer hår igjen snart".. Kjenner frustrasjonen din! Men du kan trøste deg med at ditt hår gror ut igjen, det gjør nok ikke mitt Anonymous poster hash: b0e54...04f Jeg er lei på dine vegne ❤️ sender en klem til deg. Her er det også ingenting igjen, når tar på strikken rundt så ser man bare en liten tynn rotte hale 😂😫 Men som du sier jeg burde være takknemlig at det vokser igjen! Kan du ikke bruke parykk da? ☺️ Eller? Anonymous poster hash: 78435...66f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #15 Skrevet 19. februar 2015 Synes du skal lese deg litt opp om hvor det ekte håret kommer fra. Det er ofte fattige indiske kvinner som blir lurt til å selge håret for nesten ingenting, og som etterpå må leve med skammen. Hadde aldri kjøpt slikt hår. Det har jeg aldri tenkt på, men det skal jeg ha i tankene mine framover. Hun sier det er ekte indisk remy hår.. Men det som er snodig er at hun har en svær kommode med masse hår i skuffene. Ingen av pakkene har noe navn på håret... Anonymous poster hash: 78435...66f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #16 Skrevet 19. februar 2015 Betalte du 2.500 hos en uprofesjonell?? Er det svart? Hun vil ikke gi deg tilbake pengene, jeg tror jeg hadde meldt henne til skattemyndighetene anonymt. Anonymous poster hash: 01ed6...0cc Ja... Har gjort det de alle gangene når skulle ha Hair extionsons... Hun har det som en ekstra jobb, kundene kommer hjem til henne... Derfor jeg blir også deprimert fordi jeg har vært en trofast kunde mot henne. Hun nekter å gi meg pengene tilbake.. Tror egentlig det håret hun er kjøpt på nettet koster ikke mer en 500 kr. Anonymous poster hash: 78435...66f Om du vet det er svart arbeid så melder du henne. Dropp all videre kontakt med henne. Ta det som lærdom på at svarte tjenester ikke lønner seg (forferdelig sure penger!) og så melder du henne til skattemyndighetene for svart arbeid gjennom flere år. Hun bør stoppes, for ikke bare gjør hun dårlig arbeid, hun er skattesnyter og hun nekter å innrømme at hun gjør dårlig arbeid. Men du kan melde henne anonymt til skattemyndighetene, så kan hun aldri være sikker på at det er du som har gjort det. Og så er jeg veldig enig med hun som sier at du bør lese deg opp på hvor slikt hår som regel kommer fra. Det er noen forferdelige skjebner som ligger bak som regel. Anonymous poster hash: 01ed6...0cc [/quote Ringer man bare dit da eller? Kanskje jeg ikke burde melde henne med en gang, i tilfellet hun forstår at det er meg.. Men det plager jo meg at hun ikke tilbyr i alle fall halv parten av pengene.... Anonymous poster hash: 78435...66f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #17 Skrevet 19. februar 2015 Jeg forstår godt at du er lei deg, håret er jo en stor del av vår kvinnelige identitet. Selv har jeg alopecia. Håret har gradvis tynnet seg ut de siste 5 årene. Hadde tykk manke før, nå kan jeg bruke strikkene til 4 åringen Dritkjipt! Føles som langdryg tortur. Hver dag, når jeg står med en stor hårtust i hånden, tenker jeg "nå kan det umulig være mer hår igjen snart".. Kjenner frustrasjonen din! Men du kan trøste deg med at ditt hår gror ut igjen, det gjør nok ikke mitt Anonymous poster hash: b0e54...04f Jeg er lei på dine vegne ❤ sender en klem til deg. Her er det også ingenting igjen, når tar på strikken rundt så ser man bare en liten tynn rotte hale Men som du sier jeg burde være takknemlig at det vokser igjen! Kan du ikke bruke parykk da? ☺ Eller?Anonymous poster hash: 78435...66f Jeg trenger heldigvis ikke parykk ennå, er ikke synlig for andre enn meg selv. De bare flekkene satt bak i hårfestet i nakken og var bare synlig om jeg hadde høy hestehale, men nå har jeg fått litt hår der. Problemet nå er at det har tynnet seg veldig ut. Går bare og venter på å få bare flekker oppå hodet som ikke kan skjules. Nekter å ha hentesveis DA blir det heller parykk! Enn så lenge er det bare veeeldig tynt Men hi, satser på at håret ditt gror kjapt ut igjen, og IKKE ta extentions igjen. Ikke hos ufaglærte, i hvert fall Anonymous poster hash: b0e54...04f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #18 Skrevet 20. februar 2015 Betalte du 2.500 hos en uprofesjonell?? Er det svart? Hun vil ikke gi deg tilbake pengene, jeg tror jeg hadde meldt henne til skattemyndighetene anonymt. Anonymous poster hash: 01ed6...0cc Ja... Har gjort det de alle gangene når skulle ha Hair extionsons... Hun har det som en ekstra jobb, kundene kommer hjem til henne...Derfor jeg blir også deprimert fordi jeg har vært en trofast kunde mot henne. Hun nekter å gi meg pengene tilbake.. Tror egentlig det håret hun er kjøpt på nettet koster ikke mer en 500 kr. Anonymous poster hash: 78435...66f Om du vet det er svart arbeid så melder du henne. Dropp all videre kontakt med henne. Ta det som lærdom på at svarte tjenester ikke lønner seg (forferdelig sure penger!) og så melder du henne til skattemyndighetene for svart arbeid gjennom flere år. Hun bør stoppes, for ikke bare gjør hun dårlig arbeid, hun er skattesnyter og hun nekter å innrømme at hun gjør dårlig arbeid. Men du kan melde henne anonymt til skattemyndighetene, så kan hun aldri være sikker på at det er du som har gjort det. Og så er jeg veldig enig med hun som sier at du bør lese deg opp på hvor slikt hår som regel kommer fra. Det er noen forferdelige skjebner som ligger bak som regel. Anonymous poster hash: 01ed6...0cc Hvis du melder henne, må du huske at du faktisk har benyttet deg av disse (svarte) tjenestene. Dette er jo også ulovlig... Anonymous poster hash: b24f0...021
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #19 Skrevet 20. februar 2015 For en sinnsykt dårlig venninne du er, HI. Melde henne pga noe du burde vite at kunne skje? Du har benyttet deg av en svart tjeneste. Vil tro at det finnes skriftlige bevis på at du har bedt om pengene? Da ligger jo du også rimelig tynt an som har kjøpt extensions svart. Ta heller lærdom av dumskapen og ikke dra venninna di inn i depresjonen din. Anonymous poster hash: 10154...2d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå