Gå til innhold

Jakten på berserk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en rar slutt på serien. Noen som vet om det kommer mer? De kan jo ikke bare slutte av sånn!

Anonymous poster hash: cb68e...3a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var litt interessert i å få vite om de fikk følger av å ha reist ut ulovlig

Anonymous poster hash: 6a662...c8a

Skrevet

Det behandles snart i høyesterett, hvis jeg har forstått det rett.

Jeg bare syntes det var en merkelig slutt på serien, at de kuttet rett før argentinske militære skulle boarde dem... HI

Skrevet

Det er jo bare å google, Jarle Andhøy har vært tiltalt på brudd på Antarktistraktaten og dømt til å betale bot for det. Han har gått videre og anket for å tvinge frem informasjon som de ellers ikke har villet oppgi. Nå skal saken behandles i Høyesterett og han håper på å få ut enda mer info.

Det vi så på slutten var Chilenske (?) myndigheter som anholdt dem fordi de hadde byttet navn på båten og Buzz Noble reiste uten pass. Etterhvert løste det seg og de fikk en dusj på marineskipet og ble sluppet fri. :)

Anonymous poster hash: d1656...551
Skrevet

Det er jo bare å google, Jarle Andhøy har vært tiltalt på brudd på Antarktistraktaten og dømt til å betale bot for det. Han har gått videre og anket for å tvinge frem informasjon som de ellers ikke har villet oppgi. Nå skal saken behandles i Høyesterett og han håper på å få ut enda mer info. Det vi så på slutten var Chilenske (?) myndigheter som anholdt dem fordi de hadde byttet navn på båten og Buzz Noble reiste uten pass. Etterhvert løste det seg og de fikk en dusj på marineskipet og ble sluppet fri. :)Anonymous poster hash: d1656...551

Takk for svar.

Syntes likevel det var en rar avslutning på en serie. Håper det kommer mer etterhvert. HI

Skrevet

Jeg har i utgangspunktet ikke vært noen Jarlefan, men fått mer sympati for han etterhvert. Synes det er trist at myndighetene ikke vil si noe om den informasjonen de helt klart sitter på! Men Jakten på Berserk serien synes jeg rett og slett var langdryg, det ble halt ut tiden i hver episode med å fortelle hele bakgrunnshisrorirn hver gang, og resten av episodene var ikke spesielt informative. Synes hele greia vitnet om å få mest mulig oppmerksomhet ute noen særlig substans..

Skrevet

Virke jo så det er en viktig ting og få oppmerksomhet på når de som faktisk vet noe nekter og si noe!

Skrevet (endret)

Helt enig!! Men synes serien er dørgelig kjedelig, siden de samme setningene blir gjentatt og gjentatt til det kjedsommelige.. De kunne gjort veldig mye mer ut av en hel serie på tv!! Glad Jarle fikk gjennom anken til Høyesterett så han og de pårørende kanskje får vite hva som skjedde med de forulykkede! 💕

Endret av pifi med tre nurk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...