Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Er det noe galt med henne? Får lyst til å skyte meg i hode når hun snakker 😣😣😣 Anonymous poster hash: 25797...575
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener? Anonymous poster hash: 542a0...db8
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener?Anonymous poster hash: 542a0...db8 Jepps Anonymous poster hash: 0aeff...11a
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener?Anonymous poster hash: 542a0...db8 JeppsAnonymous poster hash: 0aeff...11a så med andre ord så kjenner du ALLE bergensere du da? Anonymous poster hash: 542a0...db8
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener?Anonymous poster hash: 542a0...db8 JeppsAnonymous poster hash: 0aeff...11a så med andre ord så kjenner du ALLE bergensere du da? Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du bidrar til å bekrefte min påstand. Takk. Anonymous poster hash: 0aeff...11a
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener?Anonymous poster hash: 542a0...db8 JeppsAnonymous poster hash: 0aeff...11a så med andre ord så kjenner du ALLE bergensere du da? Anonymous poster hash: 542a0...db8 Alle bergensere er jo like må vite
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 Alle er nok ikke like, men alle har en grusom dialekt. Det skjærer i ørene. Når mann på toppen av det hele er stokk dum også, slik dom hun bloggeren, så blir det helt ulidelig å høre på. Anonymous poster hash: 25797...575
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Alle er nok ikke like, men alle har en grusom dialekt. Det skjærer i ørene. Når mann på toppen av det hele er stokk dum også, slik dom hun bloggeren, så blir det helt ulidelig å høre på. Anonymous poster hash: 25797...575 Noen har en mye mer skjærende dialekt enn andre. Men jeg er helt enig, enkelte bergensere på tv får det til å vrenge seg inni meg. Og jeg er bergenser selv!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #10 Skrevet 19. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener?Anonymous poster hash: 542a0...db8 JeppsAnonymous poster hash: 0aeff...11a så med andre ord så kjenner du ALLE bergensere du da? Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du bidrar til å bekrefte min påstand. Takk. Anonymous poster hash: 0aeff...11a er du virkelig så dum i virkeligheten som du framstiller deg selv her? Må ikke tro du provoserer meg med denne tåpelige meningen din altså! Jeg er fra Bergen og er meget oppegående og ganske snill skal jeg si deg! Og forøvrig ikke så fordomsfull slik du er! Så da kan vi spørre oss hvem som er skutt i huet her... Anonymous poster hash: 542a0...db8
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #11 Skrevet 19. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener?Anonymous poster hash: 542a0...db8 JeppsAnonymous poster hash: 0aeff...11a så med andre ord så kjenner du ALLE bergensere du da? Anonymous poster hash: 542a0...db8 Alle bergensere er jo like må vite hvertfall knakanes kjekke Anonymous poster hash: 542a0...db8
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #12 Skrevet 19. februar 2015 Må dokkar gjeee dokkar! Neida. Jeg er bergenser og snakker ikke slik, og det er vel heller sjeldent at man snakker så "kav" bergensk, som hun gjør... Anonymous poster hash: 6dbe1...b6d
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 19. februar 2015 #13 Skrevet 19. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener?Anonymous poster hash: 542a0...db8 JeppsAnonymous poster hash: 0aeff...11a så med andre ord så kjenner du ALLE bergensere du da? Anonymous poster hash: 542a0...db8 Alle bergensere er jo like må vite hvertfall knakanes kjekke Anonymous poster hash: 542a0...db8 DET er de!
petitt Skrevet 19. februar 2015 #14 Skrevet 19. februar 2015 Jeg liker henne jeg, hun er så sprudlende og rett fram
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #15 Skrevet 19. februar 2015 Jeg liker henne best av de som er med, uten tvil! Anonymous poster hash: 61b91...dc4
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #16 Skrevet 19. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener?Anonymous poster hash: 542a0...db8 JeppsAnonymous poster hash: 0aeff...11a så med andre ord så kjenner du ALLE bergensere du da? Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du bidrar til å bekrefte min påstand. Takk. Anonymous poster hash: 0aeff...11a er du virkelig så dum i virkeligheten som du framstiller deg selv her? Må ikke tro du provoserer meg med denne tåpelige meningen din altså! Jeg er fra Bergen og er meget oppegående og ganske snill skal jeg si deg! Og forøvrig ikke så fordomsfull slik du er! Så da kan vi spørre oss hvem som er skutt i huet her... Anonymous poster hash: 542a0...db8 Hehe! Du fyrer av denne tiraden og påstår samtidig at hun ikke provoserer deg? Troooor kanskje du er litt provosert, gitt! Anonymous poster hash: 66323...b4b
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #17 Skrevet 19. februar 2015 Hun mørkudete som jeg ikke aner hvem er og ikke husker navnet på virker helt merkelig da, veldig kjedelig. Anonymous poster hash: 62366...f9f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #18 Skrevet 19. februar 2015 Hun mørkudete som jeg ikke aner hvem er og ikke husker navnet på virker helt merkelig da, veldig kjedelig. Anonymous poster hash: 62366...f9f Enig. Og så sier hun schøtt og schino. Motbydelig å høre på. Elsker marna og ørjan da! Og sophie er underholdene. Anonymous poster hash: 25797...575
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #19 Skrevet 20. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener?Anonymous poster hash: 542a0...db8 JeppsAnonymous poster hash: 0aeff...11a så med andre ord så kjenner du ALLE bergensere du da? Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du bidrar til å bekrefte min påstand. Takk. Anonymous poster hash: 0aeff...11a er du virkelig så dum i virkeligheten som du framstiller deg selv her? Må ikke tro du provoserer meg med denne tåpelige meningen din altså! Jeg er fra Bergen og er meget oppegående og ganske snill skal jeg si deg! Og forøvrig ikke så fordomsfull slik du er! Så da kan vi spørre oss hvem som er skutt i huet her...Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du fortsetter å bekrefte min påstand. Takk Anonymous poster hash: 0aeff...11a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #20 Skrevet 20. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener?Anonymous poster hash: 542a0...db8 JeppsAnonymous poster hash: 0aeff...11a så med andre ord så kjenner du ALLE bergensere du da? Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du bidrar til å bekrefte min påstand. Takk. Anonymous poster hash: 0aeff...11a er du virkelig så dum i virkeligheten som du framstiller deg selv her? Må ikke tro du provoserer meg med denne tåpelige meningen din altså! Jeg er fra Bergen og er meget oppegående og ganske snill skal jeg si deg! Og forøvrig ikke så fordomsfull slik du er! Så da kan vi spørre oss hvem som er skutt i huet her...Anonymous poster hash: 542a0...db8 Hehe! Du fyrer av denne tiraden og påstår samtidig at hun ikke provoserer deg? Troooor kanskje du er litt provosert, gitt! Anonymous poster hash: 66323...b4b å nei du, skal nok mer til for å fyre meg opp, hehe men det blir bare for dumt med sånne latterlige fordomsfulle mennesker som vedkommende over. Anonymous poster hash: 542a0...db8
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #21 Skrevet 20. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener?Anonymous poster hash: 542a0...db8 JeppsAnonymous poster hash: 0aeff...11a så med andre ord så kjenner du ALLE bergensere du da? Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du bidrar til å bekrefte min påstand. Takk. Anonymous poster hash: 0aeff...11a er du virkelig så dum i virkeligheten som du framstiller deg selv her? Må ikke tro du provoserer meg med denne tåpelige meningen din altså! Jeg er fra Bergen og er meget oppegående og ganske snill skal jeg si deg! Og forøvrig ikke så fordomsfull slik du er! Så da kan vi spørre oss hvem som er skutt i huet her...Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du fortsetter å bekrefte min påstand. Takk Anonymous poster hash: 0aeff...11a hvis det er dette som er motargumenter ditt og hvis du ikke kan komme med en forklaring så.......ja, nei styr på du Anonymous poster hash: 542a0...db8
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #22 Skrevet 20. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener?Anonymous poster hash: 542a0...db8 JeppsAnonymous poster hash: 0aeff...11a så med andre ord så kjenner du ALLE bergensere du da? Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du bidrar til å bekrefte min påstand. Takk. Anonymous poster hash: 0aeff...11a er du virkelig så dum i virkeligheten som du framstiller deg selv her? Må ikke tro du provoserer meg med denne tåpelige meningen din altså! Jeg er fra Bergen og er meget oppegående og ganske snill skal jeg si deg! Og forøvrig ikke så fordomsfull slik du er! Så da kan vi spørre oss hvem som er skutt i huet her...Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du fortsetter å bekrefte min påstand. Takk Anonymous poster hash: 0aeff...11a hvis det er dette som er motargumenter ditt og hvis du ikke kan komme med en forklaring så.......ja, nei styr på du Anonymous poster hash: 542a0...db8 Ta dette på privaten a😜 Anonymous poster hash: 28edf...17b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #23 Skrevet 20. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener?Anonymous poster hash: 542a0...db8 JeppsAnonymous poster hash: 0aeff...11a så med andre ord så kjenner du ALLE bergensere du da? Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du bidrar til å bekrefte min påstand. Takk. Anonymous poster hash: 0aeff...11a er du virkelig så dum i virkeligheten som du framstiller deg selv her? Må ikke tro du provoserer meg med denne tåpelige meningen din altså! Jeg er fra Bergen og er meget oppegående og ganske snill skal jeg si deg! Og forøvrig ikke så fordomsfull slik du er! Så da kan vi spørre oss hvem som er skutt i huet her...Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du fortsetter å bekrefte min påstand. Takk Anonymous poster hash: 0aeff...11a hvis det er dette som er motargumenter ditt og hvis du ikke kan komme med en forklaring så.......ja, nei styr på du Anonymous poster hash: 542a0...db8 Ta dette på privaten a Anonymous poster hash: 28edf...17b da hadde eg klinket vedkommende, som den gale psyko bergenseren jeg er Anonymous poster hash: 542a0...db8
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #24 Skrevet 20. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener?Anonymous poster hash: 542a0...db8 JeppsAnonymous poster hash: 0aeff...11a så med andre ord så kjenner du ALLE bergensere du da? Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du bidrar til å bekrefte min påstand. Takk. Anonymous poster hash: 0aeff...11a er du virkelig så dum i virkeligheten som du framstiller deg selv her? Må ikke tro du provoserer meg med denne tåpelige meningen din altså! Jeg er fra Bergen og er meget oppegående og ganske snill skal jeg si deg! Og forøvrig ikke så fordomsfull slik du er! Så da kan vi spørre oss hvem som er skutt i huet her...Anonymous poster hash: 542a0...db8 Hehe! Du fyrer av denne tiraden og påstår samtidig at hun ikke provoserer deg? Troooor kanskje du er litt provosert, gitt! Anonymous poster hash: 66323...b4b å nei du, skal nok mer til for å fyre meg opp, hehe men det blir bare for dumt med sånne latterlige fordomsfulle mennesker som vedkommende over. Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du kan ikke både skjelle ut folk og samtidig hevde at du hever deg over tullet deres. Det hjelper ikke å si at du ikke lar deg provosere når det er åpenbart for alle at du er dødsprovosert! Anonymous poster hash: 66323...b4b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #25 Skrevet 20. februar 2015 Hun er fra Bergen. Anonymous poster hash: 0aeff...11a jo takk du, så da er det noe gale med alle fra Bergen, det du mener?Anonymous poster hash: 542a0...db8 JeppsAnonymous poster hash: 0aeff...11a så med andre ord så kjenner du ALLE bergensere du da? Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du bidrar til å bekrefte min påstand. Takk. Anonymous poster hash: 0aeff...11a er du virkelig så dum i virkeligheten som du framstiller deg selv her? Må ikke tro du provoserer meg med denne tåpelige meningen din altså! Jeg er fra Bergen og er meget oppegående og ganske snill skal jeg si deg! Og forøvrig ikke så fordomsfull slik du er! Så da kan vi spørre oss hvem som er skutt i huet her...Anonymous poster hash: 542a0...db8 Hehe! Du fyrer av denne tiraden og påstår samtidig at hun ikke provoserer deg? Troooor kanskje du er litt provosert, gitt! Anonymous poster hash: 66323...b4b å nei du, skal nok mer til for å fyre meg opp, hehe men det blir bare for dumt med sånne latterlige fordomsfulle mennesker som vedkommende over.Anonymous poster hash: 542a0...db8 Du kan ikke både skjelle ut folk og samtidig hevde at du hever deg over tullet deres. Det hjelper ikke å si at du ikke lar deg provosere når det er åpenbart for alle at du er dødsprovosert! Anonymous poster hash: 66323...b4b hm,oki hvis du mener det så, men det er ikke tilfelle altså Anonymous poster hash: 542a0...db8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå