Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 ..... Anonymous poster hash: 1ba89...027
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 NOT stue eller ei. Anonymous poster hash: cdacf...980
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Hva er veggpanel? Er det disse grusomme jukseplatene som man finner i alle nye leiligheter, eller er det vanlig panel? Anonymous poster hash: f34e5...c65
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Hot er det overhodet ikke, men en enkel løsning om du ikke vil legge for mye energi i oppussingen. Kunne aldri tenkt meg å ha det i stua, men har det på barnerommet. Anonymous poster hash: 61360...77e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Tja, synes glatte vegger som alle har begynner å bli veldig kjedelig. Så kanskje, forandring fryder. Anonymous poster hash: 8e436...73b
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Synes det er kjempefint jeg 😊👍 Anonymous poster hash: dd952...416
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 På hytten Ja😊 hjemme nei 😒 Anonymous poster hash: 540e0...fdc
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #9 Skrevet 20. februar 2015 Not hot at all! Anonymous poster hash: 2f596...fe9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #10 Skrevet 20. februar 2015 liker best glatte vegger, men mannen elsker veggpanel.. blir ikke lett å bli enige. følger denne tråden Anonymous poster hash: 6c05b...408
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Hot Anonymous poster hash: e49bb...f50
pifi med tre nurk Skrevet 20. februar 2015 #12 Skrevet 20. februar 2015 Hva er alternativet? Synes smartpanel kan være fint jeg!!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #13 Skrevet 20. februar 2015 Not. Veldig lite pent i en stue, kan til nød benyttes i gang, barnerom etc. Anonymous poster hash: 24918...7bb
Gjest flykræsj Skrevet 20. februar 2015 #14 Skrevet 20. februar 2015 Kommer an på huset. Synes det er veldig fint med malt panel i gamle hus (1800-talls).
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #15 Skrevet 20. februar 2015 Vi skal legge helt slett veggpanel i sommer. Men det var kanskje ikke helt det du tenkte på... Vi har "stråtapet" nå, jeg orker ikke arbeidet med å rive den av for så å legge ny tapet (tapetsering er vanskelig å få slett og fint, synes jeg). Så vi tar den enkle utveien, selv om den koster tre ganger så mye... Minst. Anonymous poster hash: 0e376...7fe
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #16 Skrevet 20. februar 2015 Veldig fint. Liker absolutt ikke disse glatte veggene,strie eller tapet. Hver sin smak. Anonymous poster hash: 4c904...ff1
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #19 Skrevet 20. februar 2015 Veldig fint og enkelt p holde rent 😊 Anonymous poster hash: 41d38...268
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå