Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Jenta mi skal feire bursdag om ca to uker. Jeg hadde planlagt å invitere 2010 kullet som er åtte barn. Nå har jenta fått innbydeldse av ei jente som er ett år yngere, og den bursdagen er en uke før vår. Bør jeg invitere denna jenta også? Alle jentene på avdelingen eller gutter og jenter i årskullet? Ble plutselig veldig usikker på hva som blir riktig Anonymous poster hash: 6f143...3ea
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Hva er alderen på barna på avdelingen? Mitt barn går på avdeling hvor de er fra 1-6år så når min ble 5 inviterte jeg 4-5-6 åringene. Kommer jo an på hvor mange barn det er i de aldersgruppene. I mitt barns bhg var de bare 9 barn i alderen 4-6 år så derfor var det ingen problem å inviterer alle. Men hvis du inviterer i årskull tar du alle som er i samme årskull, eller bare jentene i samme årskull eller alle jentene på avdelingen
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Du trenger ikke invitere på samme måte som alle andre. En venninne av datteren min hadde selskap forrige helg, hun inviterte alle 2009-barna, gutter og jenter. Min jente skal ha bursdag denne helgen og invitere alle jentene på avdelingen og ingen gutter. Min datter har vært i guttebursdager, men velger selv å ha jentebursdag. Vi inviterer alle jentene på avdelingen, selv om en av jentene som er et år yngre hadde selskap forrige uke og bare inviterte de som var like gamle, min datter ble ikke invitert til henne, men vi inviterer henne til oss. Sånn blir det i barnehagen, barna inviterer litt forskjellig, det er helt greit. Anonymous poster hash: 7cf50...424
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Hva er alderen på barna på avdelingen? Mitt barn går på avdeling hvor de er fra 1-6år så når min ble 5 inviterte jeg 4-5-6 åringene. Kommer jo an på hvor mange barn det er i de aldersgruppene. I mitt barns bhg var de bare 9 barn i alderen 4-6 år så derfor var det ingen problem å inviterer alle. Men hvis du inviterer i årskull tar du alle som er i samme årskull, eller bare jentene i samme årskull eller alle jentene på avdelingen De blir 4 og 5. I fjor tok vi guttene og jentene i 2010 kullet, de er bare åtte barn og er de som er mest sammen. Om jeg skal be alle jentene født i 2009 og 10, blir det ca 12 stykker. Anonymous poster hash: 6f143...3ea
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Du trenger ikke invitere på samme måte som alle andre. En venninne av datteren min hadde selskap forrige helg, hun inviterte alle 2009-barna, gutter og jenter. Min jente skal ha bursdag denne helgen og invitere alle jentene på avdelingen og ingen gutter. Min datter har vært i guttebursdager, men velger selv å ha jentebursdag. Vi inviterer alle jentene på avdelingen, selv om en av jentene som er et år yngre hadde selskap forrige uke og bare inviterte de som var like gamle, min datter ble ikke invitert til henne, men vi inviterer henne til oss. Sånn blir det i barnehagen, barna inviterer litt forskjellig, det er helt greit. Anonymous poster hash: 7cf50...424 Det er det jeg tenker også. Problemet er bare at jeg blir så usikker på hva som er "riktig". Har bare feiret barnebursdag en gang før, så er fremdeles ganske fersk i detta spillet😊 Anonymous poster hash: 6f143...3ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå