Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Barnevernet foreslo det for datteren min men jeg greide ikke å få tak i hva det er for noe.. blir så nervøs i møter så jeg får med meg lite! Noen som vet noe om det? Anonymous poster hash: d609b...1dc
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Eller msp? Anonymous poster hash: d609b...1dc
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 http://www.atferdssenteret.no/multisystemisk-terapi-mst/category150.html Anonymous poster hash: ab0cd...958
Plutselig_gravid Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 MST = multisystemisk teori Google det så får du nok svar på mye du lurer på
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Multisystemisk terapi. Det har gode dokumenterte resultater i arbeid med ungdommer med atferdsproblemer av til dels alvorlig art. Anonymous poster hash: 7475f...b5e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Takk for svar 😯 Det kan se ut som jeg bør skaffe meg juridisk bistand.. Jenta mi på 13 år har Vært utredet uten særlige funn. Jeg mener hun burde ha en diagnose innenfor autismespekteret, barnevernet mener hun har atferdsvansker.. de ymter også om at hun kan Være tilknytningsskadet.. saken er at hun virkelig strever og har egentlig alltid gjort det.. Jeg leste at mst settes inn som et alternativ til institusjonsplassering.. Herregud! Mister jeg henne nå!? Anonymous poster hash: d609b...1dc
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 Takk for svar Det kan se ut som jeg bør skaffe meg juridisk bistand.. Jenta mi på 13 år har Vært utredet uten særlige funn. Jeg mener hun burde ha en diagnose innenfor autismespekteret, barnevernet mener hun har atferdsvansker.. de ymter også om at hun kan Være tilknytningsskadet.. saken er at hun virkelig strever og har egentlig alltid gjort det.. Jeg leste at mst settes inn som et alternativ til institusjonsplassering.. Herregud! Mister jeg henne nå!? Anonymous poster hash: d609b...1dc Nei, nei nei.... Slapp av Det er absolutt ikke nødvendigvis et alternativ til institusjonsplassering. Og i hvert fall ikke tvangsplassering. Har du vurdert å få utredet henne privat? Her er forresten en sak du kanskje kan kjenne deg litt igjen i... http://www.nrk.no/fordypning/flyktet-fra-barnevernet-1.7372107 Anonymous poster hash: 279a8...209
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Takk for svar 😯 Det kan se ut som jeg bør skaffe meg juridisk bistand.. Jenta mi på 13 år har Vært utredet uten særlige funn. Jeg mener hun burde ha en diagnose innenfor autismespekteret, barnevernet mener hun har atferdsvansker.. de ymter også om at hun kan Være tilknytningsskadet.. saken er at hun virkelig strever og har egentlig alltid gjort det.. Jeg leste at mst settes inn som et alternativ til institusjonsplassering.. Herregud! Mister jeg henne nå!? Anonymous poster hash: d609b...1dc Vi har hatt mst, og det var selvfølgelig hjemme. Jeg vil virkelig anbefale å takke ja, selv om det også i vårt tilfelle ikke stemte helt med det barnet trengte, så lærte vi MYE😊 det går rett og slett ut på at dere får utdelt en person som skal følge dere i +/- et halvt år. Denne personen kommer hjem til dere jevnlig (1-2g uka) og dere snakker om hverdagen og utfordringer, og får helt konkrete tips til hvordan forbedre en viss adferd. Denne mst-terapeuten er der for å hjelpe dere med det dere vil endre. Anonymous poster hash: 25a68...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå