Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Regner 6 uker av gangen pga jobbsituasjon. Far har barna 16 netter ila 6 uker. Mor 26 netter ila 6 uker. 42 dager i 6 uker. Hvor mange % samvær har far? Anonymous poster hash: f45b0...045
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Altså vi må regne 6 uker. Ikke per måned 4 uker. Anonymous poster hash: f45b0...045
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Takk, da har han ikke 40% samvær som han påstår. Anonymous poster hash: f45b0...045
I scream for icecream! Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Takk, da har han ikke 40% samvær som han påstår. Anonymous poster hash: f45b0...045 Kan jo være jeg har regnet feil da, men tror det er riktig. Uansett ikke så langt unna 40.
I scream for icecream! Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Takk, da har han ikke 40% samvær som han påstår. Anonymous poster hash: f45b0...045 Kan jo være jeg har regnet feil da, men tror det er riktig. Uansett ikke så langt unna 40. Kommer jo forresten litt an på hvor mange timer han har på dagtid også. Nå regna jeg ut ifra 42 netter.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Det blir vel ca 40 % hvis man regner med at han har de litt på dagen før og etter overnatting. Regner med barna ikke blir bært fra sengen i hjemmet ditt sent på kvelden og opp i sengen de har hos far... Hvis du ringer til NAV om dette så kommer du til å drite deg ut! Jeg ville likt å sett reaksjonen din hvis far krevde 50/50. Da hadde du hverken fått os, bidrag eller stønad til barnetilsyn. Anonymous poster hash: 1d5f2...458
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 Det blir vel ca 40 % hvis man regner med at han har de litt på dagen før og etter overnatting. Regner med barna ikke blir bært fra sengen i hjemmet ditt sent på kvelden og opp i sengen de har hos far... Hvis du ringer til NAV om dette så kommer du til å drite deg ut! Jeg ville likt å sett reaksjonen din hvis far krevde 50/50. Da hadde du hverken fått os, bidrag eller stønad til barnetilsyn. Anonymous poster hash: 1d5f2...458 Far har de jo på dagene også når de sover der; eller de går på skole. 50/50 går ikke. Han reiser mye og det er ikke ønskelig for noen av oss. Så det er jeg ikke redd for😆 Anonymous poster hash: f45b0...045
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Takk, da har han ikke 40% samvær som han påstår. Anonymous poster hash: f45b0...045 Kan jo være jeg har regnet feil da, men tror det er riktig. Uansett ikke så langt unna 40. Kommer jo forresten litt an på hvor mange timer han har på dagtid også. Nå regna jeg ut ifra 42 netter. Fulle dager når de sover der selvfølgelig Anonymous poster hash: f45b0...045
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #10 Skrevet 19. februar 2015 Det er, som jeg forklarte i den andre tråden 38%. Regner en på ukebasis blir det 2,7 netter, på løpet av 6 uker nesten 11 netter. Dere er i rett samværsklasse- uavhengig av prosenten. Om du ringer NAV går du neppe regnet på nytt. Endringen skal være av en viss størrelse før den gjøres. Hva med å prøve å tjene litt selv? Og ikke belage deg bare på faren. Nesten så jeg håper der kommet flere barn så du hadde fått mindre. I tillegg syns du det var negativt at han faktisk kjøper utstyr til barna. Anonymous poster hash: 4bb49...dfc
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #11 Skrevet 19. februar 2015 Dvs at han har de ca 1 døgn ekstra på 6 uker (spiller jo ingen rolle hvor de oppholder seg) To fulle dager = ca 1 døgn Så da har han de 17 dager pr 6 uker. Det er vel ca 40% Anonymous poster hash: 1d5f2...458
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #12 Skrevet 19. februar 2015 Dvs at han har de ca 1 døgn ekstra på 6 uker (spiller jo ingen rolle hvor de oppholder seg) To fulle dager = ca 1 døgn Så da har han de 17 dager pr 6 uker. Det er vel ca 40% Anonymous poster hash: 1d5f2...458 Han har de 16 netter og 13 av disse er fulle dager (3 helger og skoledager) Anonymous poster hash: f45b0...045
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #13 Skrevet 19. februar 2015 Men jeg skjønner ikke helt hvorfor de prosentene har så mye å si. Det har ingen ting å si på hvor mye penger du får. Han har de mer enn 9 netter i mnd, så bidraget blir jo det samme. Anonymous poster hash: 1d5f2...458
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #14 Skrevet 19. februar 2015 Det er, som jeg forklarte i den andre tråden 38%. Regner en på ukebasis blir det 2,7 netter, på løpet av 6 uker nesten 11 netter. Dere er i rett samværsklasse- uavhengig av prosenten. Om du ringer NAV går du neppe regnet på nytt. Endringen skal være av en viss størrelse før den gjøres. Hva med å prøve å tjene litt selv? Og ikke belage deg bare på faren. Nesten så jeg håper der kommet flere barn så du hadde fått mindre. I tillegg syns du det var negativt at han faktisk kjøper utstyr til barna. Anonymous poster hash: 4bb49...dfc Flere barn kommer vel kanskje, men de har ikke blitt noen enda og barna våre er snart 8 og 10 år. Og om det kommer så unner jeg han det!! HI Anonymous poster hash: f45b0...045
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #15 Skrevet 21. februar 2015 Ferier skal også regnes inn. Så det blir fort over 40%. Anonymous poster hash: 83d01...5c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå