Gå til innhold

Føler meg anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bare fordi jeg bruker anonymknappen;)

Jeg føler liksom at det ikke er noe spesielt med meg. Ikke noe å huske på en måte.

Om noen møter meg en gang, lager jeg ikke noe spesielt inntrykk på folk.

Snakket med en venninne, som er nydelig(kroppslig og personlighet), om dette. Hun følte det på samme måte som meg. Noe jeg ikke kan fatte. Hun er så utrolig sjarmerende. Synes hun sjarmerer alle i senk.

Er det flere som har det slik?

Jeg er bra ut. Men litt gjennomsnittlig på en måte..

Anonymous poster hash: 5b44b...ae3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst til å være anonym og liker ikke å bli lagt merke til..

Så hvis jeg møter en fremmed som sier Åååååh, du er hun som er så flink til å...

Da synes jeg det er vanskelig og flaut..

Anonymous poster hash: adea0...66c

Skrevet

Det gjer eg og, lurer ofte på om folk kjenner meg igjen, hugsar meg, om vi berre har vore på eit møte ilag feks. Syns det er flott eg, tenkjer feks aldri på at nokon baksnakkar/sladrar om meg, fordi eg trur ikkje dei tenkjer på meg når eg ikkje er tilstades;-)

Når eg tenkjer meg om er eg nok ikkje spesielt anonym, snakkar eindel og er vanlegvis ikkje redd for å stikke meg ut ved å ta ordet feks. Kjenner meg likevel anonym, ser heilt gjennomsnittleg ut, ikkje stygg og ikkje smellvakker. Vanlege kle, vanleg person.

Anonymous poster hash: 69826...138

Skrevet

Det gjer eg og, lurer ofte på om folk kjenner meg igjen, hugsar meg, om vi berre har vore på eit møte ilag feks. Syns det er flott eg, tenkjer feks aldri på at nokon baksnakkar/sladrar om meg, fordi eg trur ikkje dei tenkjer på meg når eg ikkje er tilstades;-)

Når eg tenkjer meg om er eg nok ikkje spesielt anonym, snakkar eindel og er vanlegvis ikkje redd for å stikke meg ut ved å ta ordet feks. Kjenner meg likevel anonym, ser heilt gjennomsnittleg ut, ikkje stygg og ikkje smellvakker. Vanlege kle, vanleg person.

Anonymous poster hash: 69826...138

Akkurat sånn har jeg det!

Kanskje de fleste har det sånn?

Hi

Anonymous poster hash: 5b44b...ae3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...