Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Jeg kan intellektuelt forstå at fyrer som han har sin tilhengerskare. Det er mye rart at folk rundt forbi. Men når en nestleder i et regjeringsparti anklager KrF for IS-fremgang og massakre på kvinner og barn... da får jeg bare lyst til å legge han inn. Får vi de politikerne vi fortjener. Virkelig??? Anonymous poster hash: 1f143...a27
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Tror dessverre vi får slite med ham lenge. Han er en klovn og en nisse, men har forstått å være populistisk, og er godt likt blant de som er litt enkle i toppen. Anonymous poster hash: ed565...f61
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Nå blir du flådd fordi du skrev fyrer...tråden er dødsdømt allerede...beklag og rett det opp før de dreper deg! Anonymous poster hash: 41899...070
Firekids Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Jeg synes det er ufattelige at så enkle folk kan få ledende stillinger i samfunnet vårt. Han er jo i stand til hva som helst!! Kult å se Hareide så rasende og stå opp for mangfoldet. Nesten litt godt å se at en så snill mann også kan bli sint.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Per Sandberg er, har alltid vært og kommer nok dessverre alltid til å være en tosk. Anonymous poster hash: a378d...532
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Hva var det han sa egentlig? Har ikke fått det med meg Anonymous poster hash: 9b92f...5f2
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Verken første eller siste gang at Sandberg kommer med emosjonellt pregede ekstrem påstander. Han overlever nok, han appelerer til den hardcore frp-tilhengerene. Hos alle andre partier ville en slik person ha fått munnkurv og evt mistet sin stilling som nestleder. Anonymous poster hash: 0452c...49b
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 Hva var det han sa egentlig? Har ikke fått det med meg Anonymous poster hash: 9b92f...5f2 "KrF har et meget stort ansvar for at tusenvis av unge mennesker født og oppvokst i Norge lever i frykt for tvangsekteskap og kjønnslemlestelse. KrF har et enormt ansvar for at vi rekrutterer titalls unge mennesker som er født og oppvokst i Norge og reiser ut og slutter seg til terrororganisasjoner. Driver med krigshandlinger og massakrerer barn og kvinner der ute. Dette er det KrF som har ønsket og resultatet ser vi i dag" Anonymous poster hash: 0452c...49b
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Skjøner at Siv må ha en som sier det galningene i FrP egentlig mener. En løs kanon, som egentlig er strengt dressert. Men dette er jo bare helt sykt! Er han psykisk i komplett ubalanse?? HI Anonymous poster hash: 1f143...a27
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #10 Skrevet 19. februar 2015 Han er en løs kanon, som de aller fleste FRP-politikere. Dessverre når det frem hos bermen, og dem er det mange av. Anonymous poster hash: 19e00...469
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #11 Skrevet 19. februar 2015 Han driter seg ut med gjevne mellomrom. Tror ikke vi kan forvente noe annet av FRP politikere Anonymous poster hash: 7c477...c49
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #12 Skrevet 19. februar 2015 Jeg er til dels enig med Per Sandberg. Når KrF vil pøse på med innvandring uten mål og mening og null kontroll, gjør de seg skyldige i alt det der. Fatter ikke at vi er så tolerante mot muslimer i dette landet, verdens mest intolerante mennesker. Anonymous poster hash: 4f9a4...0ba
*Miss Marple* Skrevet 19. februar 2015 #13 Skrevet 19. februar 2015 Han er vel en ekte FrP 'er så han overlever nok. I et annet parti hadde han vært gjemt godt bort.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #14 Skrevet 20. februar 2015 Ha, ha. Han ber Hareide skrive unnskyldningen for han. Både statsminister og partileder må ut og rydde opp. Dårlig dag på jobben. Anonymous poster hash: 1f143...a27
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #15 Skrevet 20. februar 2015 Ha, ha. Han ber Hareide skrive unnskyldningen for han. Både statsminister og partileder må ut og rydde opp. Dårlig dag på jobben. Anonymous poster hash: 1f143...a27 En SÅ dårlig dag på jobben har faktisk ikke nr to i et regjeringsparti lov å ha. Dette er ikke i nærheten av å være en dårlig dag på jobben. Det er så pinlig, både måten han unnskylder uten å unnskylder og så skal ha Hareide til å skrive unnskyldningen. Han viser jo gang på gang på gang i dag at han ikke har peiling på å te seg. Men, ikke så mye annet å forvente når folk stemmer frem et slikt parti i regjeringsposisjon. Anonymous poster hash: 6bb72...b64
Hjertefru Skrevet 20. februar 2015 #16 Skrevet 20. februar 2015 Han har nok en funksjon som "nyttig idiot" for FrP. Tror han har en helt kalkulert funksjon, selv om utspillet i går var klart over en grense.
Firekids Skrevet 20. februar 2015 #17 Skrevet 20. februar 2015 Skjerpings du siste!!! Tenk hvis han til slutt får ansvaret for at regjeringen går? En tulling. Blir flau. Mørk dag i nord politikk! Men Hareide står bra fram da.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #18 Skrevet 20. februar 2015 FrP burde ha tøylet Sandberg for lenge siden. Og Jensen/Solberg burde ha håndtert situasjonen nå mye bedre. Duste politikken til FrP som Sandberg fronter for fullt kan fort bli banen til regjeringen. Det har de visst lenge. Anonymous poster hash: f18fc...669
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #19 Skrevet 20. februar 2015 Jeg er til dels enig med Per Sandberg. Når KrF vil pøse på med innvandring uten mål og mening og null kontroll, gjør de seg skyldige i alt det der. Fatter ikke at vi er så tolerante mot muslimer i dette landet, verdens mest intolerante mennesker. Anonymous poster hash: 4f9a4...0ba SÅ ENIG Anonymous poster hash: 8adbf...315
Gjest Sommerfuggel Skrevet 20. februar 2015 #20 Skrevet 20. februar 2015 Tråden er moderert grunnet oppfordring til vold. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå