Gå til innhold

Per Sandberg- overlever han?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan intellektuelt forstå at fyrer som han har sin tilhengerskare. 

Det er mye rart at folk rundt forbi. 

 

Men når en nestleder i et regjeringsparti anklager KrF for IS-fremgang og massakre på kvinner og barn... 

da får jeg bare lyst til å legge han inn. 

 

Får vi de politikerne vi fortjener. Virkelig??? 

 



Anonymous poster hash: 1f143...a27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dessverre vi får slite med ham lenge. Han er en klovn og en nisse, men har forstått å være populistisk, og er godt likt blant de som er litt enkle i toppen.

 

Anonymous poster hash: ed565...f61

Skrevet

Nå blir du flådd fordi du skrev fyrer...tråden er dødsdømt allerede...beklag og rett det opp før de dreper deg!

 

Anonymous poster hash: 41899...070

Skrevet

Jeg synes det er ufattelige at så enkle folk kan få ledende stillinger i samfunnet vårt. 

Han er jo i stand til hva som helst!! 

 

Kult å se Hareide så rasende og stå opp for mangfoldet. 

Nesten litt godt å se at en så snill mann også kan bli sint. 

Skrevet

Per Sandberg er, har alltid vært og kommer nok dessverre alltid til å være en tosk.

 

Anonymous poster hash: a378d...532

Skrevet

Hva var det han sa egentlig? Har ikke fått det med meg

 

Anonymous poster hash: 9b92f...5f2

Skrevet

Verken første eller siste gang at Sandberg kommer med emosjonellt pregede ekstrem påstander. Han overlever nok, han appelerer til den hardcore frp-tilhengerene. Hos alle andre partier ville en slik person ha fått munnkurv og evt mistet sin stilling som nestleder. 



Anonymous poster hash: 0452c...49b
Skrevet

Hva var det han sa egentlig? Har ikke fått det med meg

 

Anonymous poster hash: 9b92f...5f2

 

 

"KrF har et meget stort ansvar for at tusenvis av unge mennesker født og oppvokst i Norge lever i frykt for tvangsekteskap og kjønnslemlestelse. KrF har et enormt ansvar for at vi rekrutterer titalls unge mennesker som er født og oppvokst i Norge og reiser ut og slutter seg til terrororganisasjoner. Driver med krigshandlinger og massakrerer barn og kvinner der ute. Dette er det KrF som har ønsket og resultatet ser vi i dag"

 

Anonymous poster hash: 0452c...49b

Skrevet

Skjøner at Siv må ha en som sier det galningene i FrP egentlig mener. En løs kanon, som egentlig er strengt dressert. 

 

Men dette er jo bare helt sykt! 

Er han psykisk i komplett ubalanse??

 

 

HI



Anonymous poster hash: 1f143...a27
Skrevet

Han er en løs kanon, som de aller fleste FRP-politikere. 

Dessverre når det frem hos bermen, og dem er det mange av.



Anonymous poster hash: 19e00...469
Skrevet

Han driter seg ut med gjevne mellomrom. Tror ikke vi kan forvente noe annet av FRP politikere

 

Anonymous poster hash: 7c477...c49

Skrevet

Jeg er til dels enig med Per Sandberg. Når KrF vil pøse på med innvandring uten mål og mening og null kontroll, gjør de seg skyldige i alt det der.

Fatter ikke at vi er så tolerante mot muslimer i dette landet, verdens mest intolerante mennesker.

 

Anonymous poster hash: 4f9a4...0ba

Skrevet

Han er vel en ekte FrP 'er så han overlever nok.

 

I et annet parti hadde han vært gjemt godt bort.

Skrevet

Ha, ha. Han ber Hareide skrive unnskyldningen for han.

Både statsminister og partileder må ut og rydde opp.

Dårlig dag på jobben.

 

Anonymous poster hash: 1f143...a27

Skrevet

Ha, ha. Han ber Hareide skrive unnskyldningen for han.

Både statsminister og partileder må ut og rydde opp.

Dårlig dag på jobben.

 

Anonymous poster hash: 1f143...a27

 

En SÅ dårlig dag på jobben har faktisk ikke nr to i et regjeringsparti lov å ha. Dette er ikke i nærheten av å være en dårlig dag på jobben. Det er så pinlig, både måten han unnskylder uten å unnskylder og så skal ha Hareide til å skrive unnskyldningen.

Han viser jo gang på gang på gang i dag at han ikke har peiling på å te seg.

 

Men, ikke så mye annet å forvente når folk stemmer frem et slikt parti i regjeringsposisjon.

 

Anonymous poster hash: 6bb72...b64

Skrevet

Han har nok en funksjon som "nyttig idiot" for FrP. Tror han har en helt kalkulert funksjon, selv om utspillet i går var klart over en grense.

Skrevet

Skjerpings du siste!!!

 

Tenk hvis han til slutt får ansvaret for at regjeringen går?

En tulling. Blir flau.

Mørk dag i nord politikk!

 

Men Hareide står bra fram da.

Skrevet

FrP burde ha tøylet Sandberg for lenge siden. Og Jensen/Solberg burde ha håndtert situasjonen nå mye bedre. 

Duste politikken til FrP som Sandberg fronter for fullt kan fort bli banen til regjeringen. Det har de visst lenge. 



Anonymous poster hash: f18fc...669
Skrevet

Jeg er til dels enig med Per Sandberg. Når KrF vil pøse på med innvandring uten mål og mening og null kontroll, gjør de seg skyldige i alt det der.

Fatter ikke at vi er så tolerante mot muslimer i dette landet, verdens mest intolerante mennesker.

 

Anonymous poster hash: 4f9a4...0ba

SÅ ENIG

 

Anonymous poster hash: 8adbf...315

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Tråden er moderert grunnet oppfordring til vold.

 

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...