Gå til innhold

Dette med å være ufotogen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en forbannelse! Det er svært vanskelig å få et pent bilde av meg. De finnes, men det er få. Men når jeg ser med i speilet så ser jeg slettes ikke ut som raringen på bildene. Hva i all verden kommer dette av?! Er det bare øynene mine som lyver når jeg ser meg i speilet eller er det noe galt med alle verdens kamera?:P

Anonymous poster hash: 3e881...9b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en forbannelse! Det er svært vanskelig å få et pent bilde av meg. De finnes, men det er få. Men når jeg ser med i speilet så ser jeg slettes ikke ut som raringen på bildene. Hva i all verden kommer dette av?! Er det bare øynene mine som lyver når jeg ser meg i speilet eller er det noe galt med alle verdens kamera?:P

Anonymous poster hash: 3e881...9b0

Jeg har det akkurat som deg :) Blir litt fortvilet iblant......

Anonymous poster hash: 90a05...0df

Skrevet

Samme her... Bah! Får helt fnatt at jeg ser ut som et mareritt på altfor mange bilder....

Anonymous poster hash: bd023...a25

Skrevet

Ingen er ufotogen...det gjelder bare å slappe av foran kamera. Min beste venninne er superpen men hun ser det ikke selv. Jeg hadde henne med i skogen på skikkelig fotosession og vi holdt på i flere timer til hun slappet godt av...og etterpå syns hun bildene var fine for første gang i sitt liv. Jeg er utdannet fotograf og jobber med portrett fotografering og det er ingen som ikke er pene på bilder så lenge du får personen til å slappe av og være naturlig.

Anonymous poster hash: 7518d...59a

Skrevet

Noen sitter rett og slett ikke på papir . Jeg har en lei tendens til å skjære grimaser så fort det er et kamera i nærheten , selv om tror at jeg smiler yndig :P

Skrevet

Jeg føler akkurat det samme :P Jeg ser helt ok ut og er helt fornøyd når jeg ser meg i speilet, men med en gang det er snakk om bilde ser jeg bare rar ut og ikke som meg selv :) Og jeg har prøvd hjemme foran speilet, i speilet er jeg fornøyd, men på bildet tatt samtidig ser jeg helt annerledes ut..:P

Skrevet

Jeg ser også mye bedre ut i speilet enn på bilder ( selfies nailer jeg derimot).

Føler at jeg er langt styggere enn jeg selv tror.

I tillegg sier folk at heg er ekstremt fotogen. Hvordan ser jeg DA ut i virkeligheten liksom???

Anonymous poster hash: 3becd...ccc

Skrevet

Jeg ser på bilder som jeg tok før jeg ble gift og trebarnsmor og tenker "så pen jeg var"... Jeg steller meg og føler meg vell og ganske pen når jeg går ut...helt til noen tar bilder av meg. Hater det! Jeg ser ikke ut i måneskinn engang, og orker nesten ikke bli tatt bilde av lengre.

Det er litt trist med tanke på at jeg nå nesten er fraværende i alle fotoalbum sammen med min nydelige og veldig fotogene familie....

Anonymous poster hash: 93573...b6a
Skrevet

Hm, jeg er litt motsatt. Ser ganske søt og pyntelig ut på bilder (ofte, ikke alltid), men ikke i speilet. Føler meg mer som en blub med både den ene og andre skavanken i virkeligheten..

Anonymous poster hash: fcec9...828

Skrevet

Jeg har hørt at man blir så vant til å se speilbildet sitt at man føler seg rar og annerledes på bilder..

Anonymous poster hash: 1dde2...334

Skrevet

Jeg blir bare fin på bilder som fotografer tar :P

Når andre tar bilder av meg så blir jeg overhodet ikke fin,å ser ofte rar ut på bildene.

Skrevet

Du er vant til p se ditt eget speilbilde. Altså du kjenner deg selv best som speilvendt rett og slett. På vanlige bilder er du vanlig.

Har det samme problemet. Det har med symmetrien i ansiktet. Mitt er ganske usymmetrisk, da blir forskjellen større fra speilvendt til vanlig.

Når du tar "selfie" med snapchat, da ser vel bildene greie ut? Dette er fordi at du får et speilvendt bilde som ikke snur seg til vanlig bilde ;)

Anonymous poster hash: dcc58...32b

Skrevet (endret)

Jeg er særs lite fotogen. Jeg ser bra ut "live", men funker dårlig på bilder. Tidligere var det slik at hvis jeg fikk en kameralinse (eller telefon) stukket opp i fjeset stivnet jeg helt og jeg så helt gal ut :P

Passbildet mitt ser ut som mugshot'et til Divine Brown's hvite lillesøster :P

MEN det er håp!

Jeg har øvd meg MASSE foran speilet og foran kamera. Gjennom øvelse har jeg funnet én vinkel og et par uttrykk som faktisk ser ganske fine ut :D

Dette fører imidlertid til at jeg har det samme uttrykket på alle bilder, men det gjør ingen verdens ting.

Lykke til!

Endret av MammantilNurket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...