Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Forrige uke var jeg og jenta mi på lekebutikken og kjøpte et par premier etter både tannlegebesøk og lege. Dette kostet 96kr. Bet m kort i full fart og tenkte ikke mer på det. I dag oppdaget jeg på nettbanken at jeg har blitt trukket 1396kr !! Har ikke kvitteringen for dillet vi kjøpte Hva gjør jeg nå? Anonymous poster hash: 675d3...d4c
Gjest Runforit Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Hvordan ble du trukket så mye? Er det trukket samme sum flere ganger i butikken?
februarprins2013 Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 kan jo hende at det var en regning som ble trekt?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Ta kontakt med butikken. De burde ha hatt en differanse på kr 1300,- når dagens oppgjør ble tatt. Kanskje de er hyggelige og gir deg pengene retur. Ellers har du ikke mye å komme med idet du ikke har kvitteringen. Håper det ordner seg. Anonymous poster hash: dec1c...46b
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Det står spesifikt på nettbanken at det er trukket fra denne butikken. Kun en gang. Da er d vel ikke regning? Anonymous poster hash: 675d3...d4c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Hadde tatt med alt smånipset til butikken som til sammen blir 96 kroner, så kan de selv prøve å finne ut hva de har solgt deg til 1000kr. Er vel ingenting som koster rundt beløp nå til dags. Anonymous poster hash: b9ab9...0c8
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Ta med det du kjøpte, utskrift av konto og be de finne kvittering Anonymous poster hash: de44e...f7a
Gjest Minnieropptatt Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 Du må jo sjekke beløpet før du trykker koden. Eller alltid ta med kvitteringa. Jeg kjøpte noen julegaver på Til Bords før jul. Syntes summen ble latterlig høy, men tenkte at jeg hadde regnet feil selv. Tok med meg kvitteringa og sjekket den. Da hadde de beepet en stekepanne jeg ikke hadde kjøpt. Fikk igjen pengene, men dette var ca 5 min senere.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Det skal stå et transaksjonsnummer på denne betalingen om du trykker på detaljer/vis mer e.l etter hvilken bank du har. Ut ifra dette nr skal butikken finne din kvittering i sitt system. Butikken er pliktige til å oppbevare dette i lang tid i forhold til regnskapet. Så dette skal gå Ann å finne ut av. Kontakt butikken fort. Kanskje de har video av det enda også. Anonymous poster hash: 5e92e...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå